Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg skal gå en gang i uken også to ganger i uken fra uke 37! Gleder meg.Det skal jeg jammen gjøreEr dette noe man må gjenta flere ganger kanskje? Jeg har jo gått så langt man kan på overtid med de to andre, lite interessert i det denne gangen også
![]()
Jeg betaler 500 den første timen som varer ca 1 time, også 300kr per time deretterKva betalar dikka for detta? Har veldig lyst sjølv.
Siden du har prøvd akupunktur før kan du også regne med resultater. For det handler også om de som er mottakelige for det. Eller nettop har trent opp kroppen på at nålene virker. Lykke til!Jeg har tatt akupunktur mot pollenallergi tidligere, men ikke de siste åra, for har ikke vært noe plaga lenger. Uansett... Jeg spurte han akupunktøren om han drev med modningsakupunktur. Han mente st det var ingen grunn til å starte modninga før termin, så han anbefalte evt etter, men mente også at kroppen som regel ordner opp selv når man først er kommet så langt... Jeg er ikke helt fornøyd med det svaret merker jeg, så jeg kunne tenke meg å spørre en annen akupunktør. Ei venninne av meg fikk det hos sin jordmor, og fødte raskt og med forholdsvis lite smerter 2 dager senere. Det samme gjorde søstera hennes...
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Spennende! Du må oppdatere oss jaDa er det 24 timer til jeg har modningsakupunktur. Skal oppdatere dere. Håper jeg trives med det, og at det hjelper![]()