Modning og fødselslegen

Har hatt mensensmurringer i går og i dag, kjempe slitsomt. Gjør ikke kjempe vondt, men det er bare der og får meg til å tenke mye, skjer det no snart? Burde jeg ringe føden? Skal jeg ignorere det? Hva kan det være? Og søker på Google konstant uten å få noe svar.. Agg!
I tillegg har jeg slitt med stikkinger i flere dager, det derimot gjør VONDT! Vet ikke hva babyen holder på med, men føles ut som han stikker hånda i urinrøret. Skikkelig ekkel og ubehagelig følelse.
Og kynnere så klart, men de gjør heller ikke no særlig vondt, bare ubehagelig når blæren er full for da føler jeg at blæren sprekker snart.
35 uker på vei:_rr
Ooooooog nedpress som bare blir verre og verre! Føler meg invalid noen ganger for jeg klarer ikke å snu meg eller gå av hvor vondt det gjør:sad015
 
Begynner å bli en utålmodig gjeng her! Spennende :) og skjønner dere godt - vi har holdt på lenge nå, det begynner å bli tungt - og de fleste av dere er jo vesentlig flere uker lengre frem enn meg. Selv tror jeg bare at jeg må smøre meg med tålmodighet, men merker at jeg blir mer utålmodig og leter etter tegn når jeg leser her :) men nå skal jeg ha 2,5 uker med opplæring av vikaren min, samt avslutte mange arbeidsoppgaver hun ikke så lett kan ta over. Og så er det endelig permisjon fra 8.november. Da har jeg verdens lengste bake- og middagslagingsliste jeg skal igjennom - så tror ikke jeg har tid til å føde før termin 29.11 :p og så har jeg avtale med sofaen i tre uker fra 8.november. Denne uka starter besøksbonanza. Mannen skal på jobbreise mandag-onsdag begge følgende uker, og vi får tre overnattingsbesøk neste halvannen uke, og skal ha barneselskap i heimen for treåringen. Samt den derre opplæringa på jobn - phju. Glad jeg avlyste egen tjenestereise neste uke til utlandet! :) lykke til med alle tegn dere - jeg leser superinteressert og veksler mellom å være fødeklar som et egg og langt unna fødeklar her.
 
35+2 og eneste «tegn» er husmorgenet som har våkna. Gjorde det med de to andre også omtrent samme tid, muligens litt tidligere om jeg ikke minnes feil. Så jeg blir nok gående til termin dersom ikke sykehuset vil sette meg i gang før (stor baby og sv.dia)
 
Nedpress, mensensmerter, vonde kynnere og "hard mage konstant, selv når jeg sitter! Er 35+4 idag.
 
39+4, hatt litt mer murringer i det siste og litt vondere kynnere. I dag er jeg så utrolig trøtt etter en natt med dårlig søvn pga vondt bekken og vonde liggestillinger! Håper bare dette kan sette i gang snart!
 
37+2, menssmerter ca en/to timer sammenhengene på kveldene, mye stikkinger og litt nedpress. Sterkere kynnere og stram mage ofte.
 
Kynnere, Nedpress, menssmerter og litt rosa slim innimellom tørk (skal sies at vi hadde sex til mårran)
 
Back
Topp