Modning og fødselslegen

Koser meg nå med litt klesvask og igang med å hjelpe mannen med å lage minipizzaer:D:p Så sniker meg til litt å gjøre! Litt må man få lov til:rolleyes::hilarious::happy: Hvordan går det med deg da, søta?:smiley-angelic003

Du assa :hilarious: Visste jo egentlig at ikke du bare kunne slappe av :hilarious:

Her går livet sin gang. Maserier i bøtter og spann :) Føler meg litt sånn småsyk. Vondt i hodet og litt sånn. Sikkert pga den dumme influensa vaksinen jeg fikk prakket på meg.
Har annonsert for verden at jeg skal føde til helgen :hilarious: Ingen tror meg, så da håper jeg at jeg kan «vinne» denne troingen :hilarious: Da kunne jeg sagt til alle: Told u so :hilarious:
 
Du assa :hilarious: Visste jo egentlig at ikke du bare kunne slappe av :hilarious:

Her går livet sin gang. Maserier i bøtter og spann :) Føler meg litt sånn småsyk. Vondt i hodet og litt sånn. Sikkert pga den dumme influensa vaksinen jeg fikk prakket på meg.
Har annonsert for verden at jeg skal føde til helgen :hilarious: Ingen tror meg, så da håper jeg at jeg kan «vinne» denne troingen :hilarious: Da kunne jeg sagt til alle: Told u so :hilarious:

Kanskje det er noe på gang?:joyful: Spørs om du får overbevist folk, før du legger ut bilde av vidunderet:hilarious: Har holdt meg helt i ro ellers i hele dag, da:happy: Bare en snartur innom butikken;)
 
Er 38+2 i dag, og kjenner egentlig stort sett bare det samme som jeg har gjort lenge; kynnere og nedpress. En sjelden gang litt murring og stikking. Nytt av de siste dagene er ganske vondt foran i bekkenet, ved skambenet. Er dette noe som kan sees i sammenheng med modning? Føler meg invalid, særlig når jeg skal snu meg eller reise meg opp fra senga. Ikke noe slimpropp eller den slags. Men det merket jeg vel ikke noe til sist heller. Begynt å grue meg litt til fødsel. Redd det skal skje en dag jeg er sliten og har sovet dårlig. Hehe. Får liksom ikke sovet ut skikkelig på et års tid når ungen kommer ;-)
 
Hahaha... Du er litt Albert Åberg :hilarious: Skal bare....

Hahaha, du tok meg på kornet der:hilarious: Hvilken dag i hælja har du tenkt å føde, da, søta?:p:rolleyes:
 
Jeg har mye stikninger og noen ubehagelige "tak" i magen innimellom, men ingenting regelmessig :smug: er 35+1 så håper han holder seg inne en god stund til!
 
Nå er det snart vår tur dere :Heartred
Jeg er 36+6 i dag :happy:

Føler meg veldig sliten. Alt er så tungt, lite søvn pga mye stramninger i magen. Får ikke sove på sidene har måttet sitte oppreist. Noen ganger har jeg faktisk gitt opp å i det heletatt prøve å sove.

Har hatt mye kynnere,stikkninger (nede på sidene av magen) hele veien egentlig. Nytt de siste ukene er en følelse av nedpress og stikking i underlivet.

Gleder meg til å bli ferdig.
 
Hahaha, du tok meg på kornet der:hilarious: Hvilken dag i hælja har du tenkt å føde, da, søta?:p:rolleyes:

Gjorde nok det :hilarious:

Jeg tenker i morgen er en fin dag :hilarious: Nå herjes det vilt i magen her. Maserier til tusen.
«Jeg dør litt her», sier jeg til gubben. Idioten svarer å ja :hilarious: For en interesse :hungover:
 
Er 38+2 i dag, og kjenner egentlig stort sett bare det samme som jeg har gjort lenge; kynnere og nedpress. En sjelden gang litt murring og stikking. Nytt av de siste dagene er ganske vondt foran i bekkenet, ved skambenet. Er dette noe som kan sees i sammenheng med modning? Føler meg invalid, særlig når jeg skal snu meg eller reise meg opp fra senga. Ikke noe slimpropp eller den slags. Men det merket jeg vel ikke noe til sist heller. Begynt å grue meg litt til fødsel. Redd det skal skje en dag jeg er sliten og har sovet dårlig. Hehe. Får liksom ikke sovet ut skikkelig på et års tid når ungen kommer ;-)

Du skal se at all jobben som gjøres nå får du uttelling for snart :)
 
Nå er det snart vår tur dere :Heartred
Jeg er 36+6 i dag :happy:

Føler meg veldig sliten. Alt er så tungt, lite søvn pga mye stramninger i magen. Får ikke sove på sidene har måttet sitte oppreist. Noen ganger har jeg faktisk gitt opp å i det heletatt prøve å sove.

Har hatt mye kynnere,stikkninger (nede på sidene av magen) hele veien egentlig. Nytt de siste ukene er en følelse av nedpress og stikking i underlivet.

Gleder meg til å bli ferdig.

Det er helt klart at ting blir tyngre og ikke minst at man blir sliten. Litt av en jobb vi gjør :) Lite søvn, vondter osv.
 
Har ingen modningstegn såvidt jeg har fått med meg:p Har få og svake kynnere. Det eneste jeg kjenner er at han er mye borti nerver nedi der, men han hadde ikke festet hodet sist jeg var på kontroll.. Tipper at dette blir en overtidsbaby.
 
Har ingen modningstegn såvidt jeg har fått med meg:p Har få og svake kynnere. Det eneste jeg kjenner er at han er mye borti nerver nedi der, men han hadde ikke festet hodet sist jeg var på kontroll.. Tipper at dette blir en overtidsbaby.

Blir spennende å se om det blir overtid el ikke :)
 
Uke 37, slimproppen har gått/delvis gått, har 2cm åpning og mye kynnere men det har jeg hatt hele svangerskapet. Og mye utflod, vet ikke om det er et tegn men det er noe som har kommet de siste dagene[emoji85]

Oi, dette høres lovende ut :D Spennende!!!
 
Murring forran og bak ofte.
Nedspress, å stikking i musa.
Noe ganger "knaker" det skikkelig bekkenet.
Det ene benet kan til tider gi etter, men det går som regel fort over. Så tydlig at det er bevegelig der :happy:
Jeg har opplevd å få kramper/støt nedentil de siste dagene, men ikke noe tak, vil jeg si. Men jeg må stoppe opp å hente meg inn igjen.
Kynnerne kommer lett.
Er kjempe trøtt til tider, å andre ganger er jeg full av energi XD ;)
Har hatt perioder jeg har grublet fælt på om det er noe på gang, men det roer seg igjen.

38+4.
 
38 uker her, men ingen tegn til noe som helsto_O første kom 38+4 Men regner med det blir overtid og vel så det denne gangen;) men spennende og følge med og lese historier etterhvert som de små kommer til her:happy:
 
38 uker her, men ingen tegn til noe som helsto_O første kom 38+4 Men regner med det blir overtid og vel så det denne gangen;) men spennende og følge med og lese historier etterhvert som de små kommer til her:happy:

Samme her, min sønn kom på 13 dager før..
Jeg kjenner jeg er spent, har lenge følt at han ville komme ut før tiden, å at det ble oktober barn.
Men ingen svangerskap er like, å jeg prøver å fortelle meg selv at denna karen her kanskje ikke vil ut før ;) hehe
 
Det er bra du leste det :hilarious:

Spennende spennende :) Hvilken uke er du i nå?
Uke 36 + 4 i dag, så har enda litt tid igjen. Som førsteganga må jeg vel også finne meg i litt ekstra venting :sour:
 
Samme her, min sønn kom på 13 dager før..
Jeg kjenner jeg er spent, har lenge følt at han ville komme ut før tiden, å at det ble oktober barn.
Men ingen svangerskap er like, å jeg prøver å fortelle meg selv at denna karen her kanskje ikke vil ut før ;) hehe

Ikke noe som hadde passet bedre enn fødsel nå;) og hvertfall når nr 1 kom før så blir tiden etter med nr 2 så utrolig lang:silent jeg trodde tidligere i svangerskapet at det kom til og bli en oktober baby men nå har jeg bare stålsatt meg på overtid så jeg ikke blir skuffet hvertfall;) blir spennende og se;)
 
Back
Topp