Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaEg er her i alle fallkan eg bistå med noko?
![]()
Gammel?Eg er her i alle fallkan eg bistå med noko?
![]()
Eg kan dessverre ikkje slette den, sidan den ikkje bryt med nokon forumreglar. Men du må gjerne lage ein ny, og feks endre tittelen på den gamle til "ikkje i bruk" eller noko sliktJaJeg trengte rene svar i min Coca Vs Pepsi Max tråden min og den ble det ikke . Jeg vil gjerne prøve på nytt, kan du slette den som er nå?
Kan du ikke bare lage en ny tråd som en spørreundersøkelse?JaJeg trengte rene svar i min Coca Vs Pepsi Max tråden min og den ble det ikke . Jeg vil gjerne prøve på nytt, kan du slette den som er nå?
Jeg endret min. Men ser ut som den blir ryddig nå?JaJeg trengte rene svar i min Coca Vs Pepsi Max tråden min og den ble det ikke . Jeg vil gjerne prøve på nytt, kan du slette den som er nå?
Nei, vil ikke ha det. Vil bare ha rene svar, dessuten vil svar hjelpe på utfordringenKan du ikke bare lage en ny tråd som en spørreundersøkelse?
Da kan folk svare som de vil, men du vil få se det du vil i stolpediagrammet øverst
Okey. Da ser jeg hva jeg gjørEg kan dessverre ikkje slette den, sidan den ikkje bryt med nokon forumreglar. Men du må gjerne lage ein ny, og feks endre tittelen på den gamle til "ikkje i bruk" eller noko slikt![]()
Du er ikke den eneste som trykker på denBeklager, kom borti knappentok det vekk no
![]()
Det vil det, men det vil også en diskusjon om hvordan man skal svareNei, vil ikke ha det. Vil bare ha rene svar, dessuten vil svar hjelpe på utfordringen![]()
Tropo?Får se
Men hvis jeg lager ny tråd om Fanta VS Solo, kan du la være å svare Singo da![]()
Ja, hvorfor ikkeTropo?