Moderator?

Boblefrua

Forumet er livet
Jeg lurte på hvem av dere som er pålogget nå:)

Eg er her i alle fall:) kan eg bistå med noko? :)
Ja:) Jeg trengte rene svar i min Coca Vs Pepsi Max tråden min og den ble det ikke . Jeg vil gjerne prøve på nytt, kan du slette den som er nå?

Ja:) Jeg trengte rene svar i min Coca Vs Pepsi Max tråden min og den ble det ikke . Jeg vil gjerne prøve på nytt, kan du slette den som er nå?
Eg kan dessverre ikkje slette den, sidan den ikkje bryt med nokon forumreglar. Men du må gjerne lage ein ny, og feks endre tittelen på den gamle til "ikkje i bruk" eller noko slikt :-)

Kan du ikke bare lage en ny tråd som en spørreundersøkelse?
Da kan folk svare som de vil, men du vil få se det du vil i stolpediagrammet øverst

Kan du ikke bare lage en ny tråd som en spørreundersøkelse?
Da kan folk svare som de vil, men du vil få se det du vil i stolpediagrammet øverst
Nei, vil ikke ha det. Vil bare ha rene svar, dessuten vil svar hjelpe på utfordringen:D

Eg kan dessverre ikkje slette den, sidan den ikkje bryt med nokon forumreglar. Men du må gjerne lage ein ny, og feks endre tittelen på den gamle til "ikkje i bruk" eller noko slikt :)
Okey. Da ser jeg hva jeg gjør;)

Får se:D

Men hvis jeg lager ny tråd om Fanta VS Solo, kan du la være å svare Singo da:hilarious:

Back
Topp