Når jeg tenker meg om så er min halvbror to år. Min far er over 70.... det synes jeg er litt galskap!!
Ja, det er jeg enig med deg i.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg tenker meg om så er min halvbror to år. Min far er over 70.... det synes jeg er litt galskap!!
Å gud nå begynte jeg å grine her...bare litt hormonell serru
men takk for kjempestøtte og kjempefint svar
![]()
Jeg ble storesøster i en alder av 25 og er såå takknemlig for den fine lillesøstra mi, som nå er 6 år og tante til min sønn på 2 og blir tante igjen i septemberlykke til! Søsken er alltid stas, uansett alder! Noen ganger trenger de bare litt tid på å fordøye
![]()
Gratulerer og velkommen
Jeg er også over gjennomsnittet her. Er 35, blir 36 senere i år. Kjenner jeg gruer meg litt til å fortelle det til enkelte, regner med noen kommentarer, men det skal nok gå greit. Barna mine er "bare" 5 og 9, så de gruer jeg meg ikke til å fortelle det til. Tror de blir glade
Mannen min blir forresten snart 41, så han er også moden![]()
Sniker litt..Her blir mannen storebror om 2 uker, og han er 27 år! Faren er 48 og kjæresten hans 46 tror jeg, så joda, aldri for sent ;-)
Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
Hehe ja, det var ikke akkurat planlagt så vidt jeg forstoOj ja det var voksent hi hi...men tror kanskje det er lettere i den alderen enn i tennåra...det florerer med hormoner fra før....håper de blir vant til tanken og godtar det raskt![]()
Jeg ble forresten storesøster i en alder av 22. Stor stas!!!Uff så leit at du mistet da...men det kommer nye sjanser...vi må jo være forberedt på det når vi er såpass gamle
Lykke til i videre prøving
Ja vi gleder oss masse![]()
Gratulera så mykjeSka sjå dei andre ongane blir glade når dei har fått tenkt seg litt om
![]()
Vi har også barn(dine/mine) i alle aldre 10-22 (+ et barnebarn på 3) Er nok ikke alle som blir like fornøyde :0/ Men jeg tenker at når alle får tenkt seg om så blir det nok gromt :0) *håper jeg.