Moden mamma ;-)

Gratulerer og velkommen :-)

Jeg er også over gjennomsnittet her. Er 35, blir 36 senere i år. Kjenner jeg gruer meg litt til å fortelle det til enkelte, regner med noen kommentarer, men det skal nok gå greit. Barna mine er "bare" 5 og 9, så de gruer jeg meg ikke til å fortelle det til. Tror de blir glade :-)

Mannen min blir forresten snart 41, så han er også moden :-)

Jeg ble storesøster i en alder av 25 og er såå takknemlig for den fine lillesøstra mi, som nå er 6 år og tante til min sønn på 2 og blir tante igjen i september :) lykke til! Søsken er alltid stas, uansett alder! Noen ganger trenger de bare litt tid på å fordøye;)

Åååå så koselig...lykke til videre :)

Gratulerer og velkommen :)

Jeg er også over gjennomsnittet her. Er 35, blir 36 senere i år. Kjenner jeg gruer meg litt til å fortelle det til enkelte, regner med noen kommentarer, men det skal nok gå greit. Barna mine er "bare" 5 og 9, så de gruer jeg meg ikke til å fortelle det til. Tror de blir glade :)

Mannen min blir forresten snart 41, så han er også moden :)

Takk...så koselig...lykke til :)

Sniker litt..Her blir mannen storebror om 2 uker, og han er 27 år! Faren er 48 og kjæresten hans 46 tror jeg, så joda, aldri for sent ;-)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Oj ja det var voksent hi hi...men tror kanskje det er lettere i den alderen enn i tennåra...det florerer med hormoner fra før....håper de blir vant til tanken og godtar det raskt :)

Oj ja det var voksent hi hi...men tror kanskje det er lettere i den alderen enn i tennåra...det florerer med hormoner fra før....håper de blir vant til tanken og godtar det raskt :)
Hehe ja, det var ikke akkurat planlagt så vidt jeg forsto :p Kan si vi ble lettere sjokkert alle mann, men lille frøkna er hjertelig velkommen :D Så nå får jenta vi fikk i oktober ei tante, hehe :) var rart å gå gravid samtidig som "svigermor" ;-) Men ja, er nok lettere med godt voksne søsken enn tenåringene, de syns sikkert det er såå flaut, men det går nok fort over :) skal se de vil glede seg når magen vokser og de får se UL bilder :) masse lykke til med svangerskapet!! :)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Hei og velkommen! Gratulerer med spire!

-Taster fra appen-

Vi har også barn(dine/mine) i alle aldre 10-22 (+ et barnebarn på 3) Er nok ikke alle som blir like fornøyde :0/ Men jeg tenker at når alle får tenkt seg om så blir det nok gromt :0) *håper jeg.

Gratulera så mykje :) Ska sjå dei andre ongane blir glade når dei har fått tenkt seg litt om :P

Vi har også barn(dine/mine) i alle aldre 10-22 (+ et barnebarn på 3) Er nok ikke alle som blir like fornøyde :0/ Men jeg tenker at når alle får tenkt seg om så blir det nok gromt :0) *håper jeg.

Regner med at det kommer noen kommentarer ja :cool: men det roer seg nok etter en stund :p

Back
Topp