Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkKan sende deg en PM - vil ikke utlevere noen på åpent forum.
Det er ikke ett alternativ... og egentlig ikke sykemelding heller selv og jeg er kvalm med tanke på å gå på jobb...Har ingen tips. Mannen opplevde det, han sa opp jobben. Det er ikke å anbefale når man har økonomisk ansvar.
Det er ikke ett alternativ... og egentlig ikke sykemelding heller selv og jeg er kvalm med tanke på å gå på jobb...
Men var sykemeldt i august... og det er vell noe regler for maks tid og sånn. Og vi holder på å prøve å bli gravid og da er vell det noe med ny sykemelding og sånn...Bedre å bli sykemeldt og se etter ny jobb enn å møte veggen totalt <3
Men var sykemeldt i august... og det er vell noe regler for maks tid og sånn. Og vi holder på å prøve å bli gravid og da er vell det noe med ny sykemelding og sånn...
Jeg lar hvertfall ikke dette problemet ødelegge for familie forøkelse! Det ødelegger nok på andre måter.. har slitt med både kvalme og bekken i de to andre svangerskapene mine, så sannynligheten for sykemelding er jo stor.Tror du det er potensial for å få et godt arbeidsmiljø der du er nå? Jeg ville kanskje ha ventet med graviditet i denne situasjonen. Eller tenker du at siden du mest sannsynlig vil bli sykemeldt tidlig så vil det være en lett vei ut av jobben for en lang stund fremover? Det er jo en mulighet, 2 fluer i en smekk. Men det løser ikke situasjonen på jobb. Er du organisert?
Jeg lar hvertfall ikke dette problemet ødelegge for familie forøkelse! Det ødelegger nok på andre måter.. har slitt med både kvalme og bekken i de to andre svangerskapene mine, så sannynligheten for sykemelding er jo stor.
Jeg lar hvertfall ikke dette problemet ødelegge for familie forøkelse! Det ødelegger nok på andre måter.. har slitt med både kvalme og bekken i de to andre svangerskapene mine, så sannynligheten for sykemelding er jo stor.
Usikker på hva du mener her. Det er ikke noe problem med sykemelding forut for en graviditet. Du må tenke på helsa du her.Men var sykemeldt i august... og det er vell noe regler for maks tid og sånn. Og vi holder på å prøve å bli gravid og da er vell det noe med ny sykemelding og sånn...