Mnd nr 11 2020

Tuusen takk! Håper det hadde vært såå gøy! Dette er det nærmeste noen gang jeg har vært gravid, nyter det;)

ja vi er nok i samme båt der om dette går bra for meg også :) deeet er bare å nyte, være glad og rolig, så går det helt sikkert bare fint! :D må holde meg oppdatert her da :D er så spennende! :)

ja vi er nok i samme båt der om dette går bra for meg også :) deeet er bare å nyte, være glad og rolig, så går det helt sikkert bare fint! :D må holde meg oppdatert her da :D er så spennende! :)
Vi må sørge for å få ordentlig blest i denne tråden så skal vi se at det blir. Blir å gjøre alt normalt inde 2 neste ukene, men har en tendens til å stresse i hverdagen så det skal absolutt roes ned på for det er ikke bra at all:hilarious:

Vi må sørge for å få ordentlig blest i denne tråden så skal vi se at det blir. Blir å gjøre alt normalt inde 2 neste ukene, men har en tendens til å stresse i hverdagen så det skal absolutt roes ned på for det er ikke bra at all:hilarious:

ja, det er mere stress enn nødvendig egentlig virker det som, men her må jeg tvinge meg selv til å slappe av for tiden. Stress er ikke bra for egg befruktet eller ei ;) mannen gjør mer hjemme nå også :D

det går ganske så bra, foruten at man ikke har overskudd å meeeega trøtt :p fredag har jeg sprayet ei uke, så da nermer det seg bestilling av menopur ;)

enn med deg? :D
Åå menopur jaa, hihi, den er helt ok! Trøtt som fy av lutinusen å grav.symtomper som kommer av bivirkninger fra lutinusen, så dagene er ganske så festlige:hilarious:

Åå menopur jaa, hihi, den er helt ok! Trøtt som fy av lutinusen å grav.symtomper som kommer av bivirkninger fra lutinusen, så dagene er ganske så festlige:hilarious:

jaa, jeg huske lutinusen :o det eneste innsetter jeg hadde. Ikke bare bare å vite hva det er :p det nermer seg vel testing snart? :D åhhhh, syns akkurat den tiden er så spennende å følge med på :D jeg er glad jeg ikke kjører bil nå for å si det slik. Man er ikke trygg i trafikken på sprayen altså :o

jaa, jeg huske lutinusen :eek: det eneste innsetter jeg hadde. Ikke bare bare å vite hva det er :p det nermer seg vel testing snart? :D åhhhh, syns akkurat den tiden er så spennende å følge med på :D jeg er glad jeg ikke kjører bil nå for å si det slik. Man er ikke trygg i trafikken på sprayen altså :eek:

Neste uke er det testing:angelic: blir akkurat på testdag også å ikke før pga jeg har ting som må gjennomføres hvor jeg må være på å fokusert:bookworm: har en oversikt over hva som skjer med egget hver dag om det følger normal utvikling å det er sååå spennende!:hilarious: Haha nei bilen får stå si:angelic:

Neste uke er det testing:angelic: blir akkurat på testdag også å ikke før pga jeg har ting som må gjennomføres hvor jeg må være på å fokusert:bookworm: har en oversikt over hva som skjer med egget hver dag om det følger normal utvikling å det er sååå spennende!:hilarious: Haha nei bilen får stå si:angelic:

spennende :D tiden går ganske fort her egentlig. Hååååper bare de vitaminene vi tar nå hjelper på. Det blir sååå spennende å kanskje følge med på fosterets utvikling sånn uke for uke :D husker jeg fikk en sånn bok hos jordmor så man kunne se både hos mor og foster. Alt som skjedde liksom å hva man kunne forvente. Noe lengre enn det tørr jeg ikke tenke denne gangen :o j

Back
Topp