Babybabywish
Elsker forumet
Tuusen takk! Håper det hadde vært såå gøy! Dette er det nærmeste noen gang jeg har vært gravid, nyter det![]()
ja vi er nok i samme båt der om dette går bra for meg også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuusen takk! Håper det hadde vært såå gøy! Dette er det nærmeste noen gang jeg har vært gravid, nyter det![]()
Vi må sørge for å få ordentlig blest i denne tråden så skal vi se at det blir. Blir å gjøre alt normalt inde 2 neste ukene, men har en tendens til å stresse i hverdagen så det skal absolutt roes ned på for det er ikke bra at allja vi er nok i samme båt der om dette går bra for meg ogsådeeet er bare å nyte, være glad og rolig, så går det helt sikkert bare fint!
må holde meg oppdatert her da
er så spennende!
![]()

Vi må sørge for å få ordentlig blest i denne tråden så skal vi se at det blir. Blir å gjøre alt normalt inde 2 neste ukene, men har en tendens til å stresse i hverdagen så det skal absolutt roes ned på for det er ikke bra at all![]()
Så spennende, skriv gjerne på november tråden så følger vi hverandre vi. Vi som er i samme mndSpraystart nr 2 nå![]()
Så spennende, skriv gjerne på november tråden så følger vi hverandre vi. Vi som er i samme mnd![]()
Hvordan går det med deg @Babybabywish ? <3
Åå menopur jaa, hihi, den er helt ok! Trøtt som fy av lutinusen å grav.symtomper som kommer av bivirkninger fra lutinusen, så dagene er ganske så festligedet går ganske så bra, foruten at man ikke har overskudd å meeeega trøttfredag har jeg sprayet ei uke, så da nermer det seg bestilling av menopur
enn med deg?![]()

Åå menopur jaa, hihi, den er helt ok! Trøtt som fy av lutinusen å grav.symtomper som kommer av bivirkninger fra lutinusen, så dagene er ganske så festlige![]()
jaa, jeg huske lutinusendet eneste innsetter jeg hadde. Ikke bare bare å vite hva det er
det nermer seg vel testing snart?
åhhhh, syns akkurat den tiden er så spennende å følge med på
jeg er glad jeg ikke kjører bil nå for å si det slik. Man er ikke trygg i trafikken på sprayen altså
![]()
blir akkurat på testdag også å ikke før pga jeg har ting som må gjennomføres hvor jeg må være på å fokusert
har en oversikt over hva som skjer med egget hver dag om det følger normal utvikling å det er sååå spennende!
Haha nei bilen får stå si
Neste uke er det testingblir akkurat på testdag også å ikke før pga jeg har ting som må gjennomføres hvor jeg må være på å fokusert
har en oversikt over hva som skjer med egget hver dag om det følger normal utvikling å det er sååå spennende!
Haha nei bilen får stå si
![]()