Mmr vaksine

ani82

Flørter med forumet
Novemberlykke 2015
Dem som har fått mmr vaksine hvordan reaksjon og hvor lenge ? [emoji4]

Min sønn fikk ingen reaksjon. :)

Feber og hovene lymfekjertler på 2 daga her. Ellers aldri reagert på andre vaksiner.

Fikk feber i går og har det i dag, 9 dager siden vaksinasjon i dag. Håper det går over i løpet av helgen. Har ikke reagert på noen av de andre :)

Fikk ingen særlig reaksjon, det gikk litt i hverandre med tannfrembrudd (jeksler, og flere på én gang!) :)

Min fikk ingen reaksjon på noen av de andre vaksinene, men gud så dårlig hun ble av mmr.

Over 40 i feber i 7 dager, full av prikker/utslett (virkelig ille),skikkelig snørrete, ville ikke ha mat på en uke, så sutrete jeg aldri har sett hun før og ville bare bæres og sov elendig hele uken det stod på.

Hadde så vondt av henne:/ Heldigvis kom gojenta mi tilbake så fort hun var frisk<3

Min fikk ingen reaksjon på noen av de andre vaksinene, men gud så dårlig hun ble av mmr.

Over 40 i feber i 7 dager, full av prikker/utslett (virkelig ille),skikkelig snørrete, ville ikke ha mat på en uke, så sutrete jeg aldri har sett hun før og ville bare bæres og sov elendig hele uken det stod på.

Hadde så vondt av henne:/ Heldigvis kom gojenta mi tilbake så fort hun var frisk<3
Når fikk hun reaksjonen? Hvor lenge etter hun fikk vaksinen?

Skal ta den nå på tirsdag, litt spent :O

Back
Topp