MME

ORIGINAL: Mrs J.

Lykke til i morra Trulte.
Kommer til å savne deg på dagtid for selv om du kan komme innom så blir det vel ikke like mye som før.[&o]

Vi får være flinke å jobe med husmorting på dagene vi da...
Sånn at det blir litt jevn jobbing!!![;)]

ORIGINAL: Star83

Tror det ikke før jeg får se det[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Trulte74

ORIGINAL: Star83

Tror det ikke før jeg får se det[:D][:D][:D]

Hysj da...[;)]

Selv har jeg ikke mye mulighet for å titte innom på dagtid...
Går ganske i ett her da...[:-]

Det kan jeg tenke meg. Synes det er "hektisk" med ei snuppe. Med tre smågull er det nok litt mere fart ja

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Jaja, dere kan si hva dere vil - men HIPP var den JR ville ha.. det er nok som noen sa lenger opp - at det er forskjellig fra barn til barn[;)]

Men her i Norge har vi ikke Hipp 2.... Jeg har i hvert fall ikke funnet. De hadde i Danmark. Derfor jeg gikk over fra Hipp til Nan2 - er jo en annen sammensetning når de er over 4 måneder...

Lurer på hvordan Trulte har det på jobb jeg nå.... [8|]
Håper hun har det fint og ikke savner tulla si altfor masse!!
Uff nå har jeg bare en måned igjen av permisjonen min [:o]

ORIGINAL: Mamma_20

Lykke til trulte!!!!!!! [:D][:D][:D][:D] hvordan går det med mme? Tar hun den? [:)]

Takker!

Nope ikke f.. om hun vil ha mme. Får håpe det går i løpet av uka, hvis ikke blir det pumping... og har ikke lyst til det. Stress og slitsomt.

ORIGINAL: Grete71

Jaja, dere kan si hva dere vil - men HIPP var den JR ville ha.. det er nok som noen sa lenger opp - at det er forskjellig fra barn til barn[;)]

Men her i Norge har vi ikke Hipp 2.... Jeg har i hvert fall ikke funnet. De hadde i Danmark. Derfor jeg gikk over fra Hipp til Nan2 - er jo en annen sammensetning når de er over 4 måneder...

Jeg har hipp2 kjøpt på Rema 1000

Det kan jeg tenke meg. Synes det er "hektisk" med ei snuppe. Med tre smågull er det nok litt mere fart ja

He,he...Er jo masse kos og da!!![;)]

Nope ikke f.. om hun vil ha mme. Får håpe det går i løpet av uka, hvis ikke blir det pumping... og har ikke lyst til det. Stress og slitsomt

Ho tar nok erstatninga når ho skjønner det ikke er annet å få...[;)]
Skjønner det er stress å slitsomt å begynen å pumpe...
Skal det ikke fungere i det hele tatt,så prøv en annen erstatning - kanskje det er annerledes smak og det fungerer![:)]

Da skal jeg jammen være etter butikksjefen på mega'en vår (jobber på kontoret i samvirkelaget jeg... [;)]), og si at dette går ikke an, at en Rema skal ha varer inne som Mega ikke har!!!! [:D] Men Hipp er det visst slike butikkselgere/eksponeringshjelpere som får inn i butikken, butikken bestiller ikke selv...

Da skal jeg jammen være etter butikksjefen på mega'en vår (jobber på kontoret i samvirkelaget jeg... [;)]), og si at dette går ikke an, at en Rema skal ha varer inne som Mega ikke har!!!! [:D] Men Hipp er det visst slike butikkselgere/eksponeringshjelpere som får inn i butikken, butikken bestiller ikke selv...

Wow - det må jeg si til MEGA'n her også (har jobba der før, så de skaffer ALT jeg vil ha[;)])

Back
Topp