Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~Fiorelina~
Jaja, dere kan si hva dere vil - men HIPP var den JR ville ha.. det er nok som noen sa lenger opp - at det er forskjellig fra barn til barn[;)]
ORIGINAL: Grete71
Jaja, dere kan si hva dere vil - men HIPP var den JR ville ha.. det er nok som noen sa lenger opp - at det er forskjellig fra barn til barn[;)]
Men her i Norge har vi ikke Hipp 2.... Jeg har i hvert fall ikke funnet. De hadde i Danmark. Derfor jeg gikk over fra Hipp til Nan2 - er jo en annen sammensetning når de er over 4 måneder...
Nope ikke f.. om hun vil ha mme. Får håpe det går i løpet av uka, hvis ikke blir det pumping... og har ikke lyst til det. Stress og slitsomt
ORIGINAL: Trulte74
Men her i Norge har vi ikke Hipp 2.... Jeg har i hvert fall ikke funnet. De hadde i Danmark. Derfor jeg gikk over fra Hipp til Nan2 - er jo en annen sammensetning når de er over 4 måneder...
Jeg har hipp2 kjøpt på Rema 1000
ORIGINAL: Trulte74
Jeg har hipp2 kjøpt på Rema 1000
Da skal jeg jammen være etter butikksjefen på mega'en vår (jobber på kontoret i samvirkelaget jeg... [;)]), og si at dette går ikke an, at en Rema skal ha varer inne som Mega ikke har!!!! [:D] Men Hipp er det visst slike butikkselgere/eksponeringshjelpere som får inn i butikken, butikken bestiller ikke selv...