MME

Trulte74

Forumet er livet
Ska ut å kjøpe mme for første gang. Hva skal jeg kjøpe[&:] Er grønn på dette også..[:)] 
Bare en uke til sambo skal være hjemme med henne så må vel komme i gang... Etter å sutra for at det har vært tøft å amme har jeg kommet til at jeg har ikke lyst å trappe ned.... Men nå er det nødvendig så da må jeg "hoppe" i det.

Vi har også prøvd collet og nan og Hipp - men vi faller tilbake til Hipp[;)]

Har ikke prøvd noen selv enda, men jobba i butikk tidligere og det var mer spm etter Collett enn de andre...
Har intrykk av at dette også er litt smak og behag...

Jeg har prøvd alle til Ole martin utenom hipp var ikke da.
Men jeg liker collet best [;)]

Brukte Collett før, men har bytta til nan nå.
Det er mest fordi jeg synes den er lettere å lage til den mengden man vil ha..

Jaja, dere kan si hva dere vil - men HIPP var den JR ville ha.. det er nok som noen sa lenger opp - at det er forskjellig fra barn til barn[;)]

Kjøpte Hipp vi, så ut til å være minst pakke å siden det er bare en til to ganger om dagen så trengte jeg ikke den stoooore NAN. (så hvertfall veldig stor ut[:D])

Ja, hipp koster omtrent det samme som Nan pr pose (nan har to poser pr pakke)

Hipp var iallefall den letteste å få blandet ut uten klumper fant vi ut, da[8|]

Har ikke fått henne til å drikke noe særlig mme enda....
I morgen begynner jeg på jobb[8|]

Da gjør ho det vel...Om hun skjønner det er eneste utvei...
Sakl du begynne å jobbe hver dag!?[8|]

De neste 2 månedene kommer jeg stort sett til å jobbe hver dag. Så "trapper" jeg ned igjen til jul[;)][:D]

Men så vet jeg jo at det er for en liten stund så skal jeg være hjemme litt igjen[;)]
Har litt jobbing i november også, så må nok begynne tenke på å få litt barnepass da. Men har ikke funnet noen jeg vil overlate henne til. Helt ærlig får nesten ikke mamma passe henne[:)] Litt i overkant hønemor jeg....

He,he...Høres ut for ekte morskjærlighet!!![:D]
Er ikke akkurat mange som har fått passa Emina heller...
Har vel blitt maks 1 time sammenhengende...

Ja, Lykke til Trultemor!!![:D][:D][:D]

Takker!
Tøff i trynet nå, men spørs når jeg har vært noen timer borte fra snuppa...[8|]

Back
Topp