MME

MammaMia♥

Blir kjent med forumet
Hvor mye til hvert måltid og hvor ofte gir dere MME i døgnet? :)

Helsesøster mente jeg ga mye til hvert måltid.
Jeg gir 170 ml til hvert måltid 4-5 ganger i døgnet. Hun får litt pupp i tillegg, men jeg har ikke så mye melk igjen, så hun får ikke i seg så mye av min melk.
 
Her får han 180 Ml 5-7 ganger i døgnet, sjelden han spiser opp. Pleier å spise mellom 120 og 150 Ml. :)
 
Sjelden det blir spist opp her også :) virker ikke som hun spiser noe mer enn normalen da :) leste på pakken at de på 5-6 mnd skulle ha 200-235 ml 5 gang pr dag.. Og vi ligger jo langt under det :)
 
Min får 150 ml hver tredje time.. Har ikke økt siden nyttår. Har prøvd 180, men hun spiser sjeldent opp og bare gulper.
Hun spiser da 150 ml 6-7 ganger i døgnet. Hender hun får vann til grøten fordi hun gjerne ikke vil ha melk når hun får grøt. Hun blir 6 mnd 4 april.
 
Jeg gir 180 men han spiser sjelden opp. Særlig på dagen er melk lite spennende. Men hvor mye er for lite? Vet at 1 liter er grensa per døgn. Lille mann får endel fast føde i tillegg. Ligger på 700 ml i døgnet
 
Min snupp for 120ml og drikker aldri alt.. Har vært glupsk enkelte ganger i det siste, men det er helst ved leggetid når hun drikker i søvne.
 
Gir 180ml i målet, om han får grøt/fruktmos/middag får han 150. Om morningen og etter langdupp på dagen får han 210 :) han spiser vær 2-4 time igjennom dagen.
 
Lager 150, men spiser ofte bare 60-100. Iblandt 150. Ca hver 3 time
 
Back
Topp