MME

LilleE <3

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Ka type bruker dere?
Er dere fornøyd med den?

Nanha1
Nei, ikke fornøyd enda i hvertfall

Nanha1
Har også brukt NAN 1 og lille har sånn magevondt av det. Kjøpte hipp i dag, får se om det blir bedre

Har også brukt NAN 1 og lille har sånn magevondt av det. Kjøpte hipp i dag, får se om det blir bedre
NANHA1 er en type fra apoteket (189kr) som har noen litt annerledes spaltede melkeproteiner eller noe, vet ikke helt, men litt snillere mot magen enn vanlig NAN og HIPP i hvertfall. Kan hende det hjelper å bytte merke ja :) men min lille sin mage syntes tydeligvis at HIPP var sterkere kost enn NAN, så du kan jo prøve NANHA1 også hvis ikke HIPP fungerer noe særlig bra.

Skal ikke være lett.

Her tåles foreløbig hipp bedre enn alt annet. Var samme med storebror.

Bruker hipp og har aldri hatt noe trøbbel med verken storebror eller lillesøster. Men begge har gulpa en del da, mange sier de gulper mer av hipp.

Bruker vanlig NAN 1, og det fungerer fint enn så lenge :)

Nanha1
Bruker også den - prøvde med vanlig nan1 men ble bare magevondt og gulp.

Er egentlig ganske fornøyd med den (ikke fult så glad i prisen, men..)

Bruker også den - prøvde med vanlig nan1 men ble bare magevondt og gulp.

Er egentlig ganske fornøyd med den (ikke fult så glad i prisen, men..)
Hehe, nei, vi betaler 189kr. Kjøpte en lørdag, og en i går.. Blir svindyrt. Men jeg tenker at det kanskje går an å bytte til vanlig nan igjen ved 3 mnd eller noe når tarmen er moden? Hun er ikke forstoppet mer, men har masse luft i magen, men er glad forstoppelsen er over.

Hehe, nei, vi betaler 189kr. Kjøpte en lørdag, og en i går.. Blir svindyrt. Men jeg tenker at det kanskje går an å bytte til vanlig nan igjen ved 3 mnd eller noe når tarmen er moden? Hun er ikke forstoppet mer, men har masse luft i magen, men er glad forstoppelsen er over.
Sett den til 179 av og til, men er jo ikke der man sparer mest ;)

Her får han flaske i tillegg til mm, og har I snitt 4-5 bæsjebleier dagen.

Dere som gir malt; hvor ofte får de det?

Back
Topp