*MK* sin prøvedagbok :)

Har blitt spådd av en annen dame i dag også, som virker veldig grei og seriøs person.[:)]

Hun så dette på meg:



Jeg fornemmer at du er et menneske med mye hjertevarme, og energien du utstråler er like slående yndig, som lett og vakker. Du er veldig levende som menneske, og medmenneske, og det er mange som er veldig glad i deg.

Jeg føler at du bærer på indre stress du slettes ikke har behov for.
Du bruker mye energi på å tenke uten at du helt er deg dette bevisst. Dette fører til at du spenner deg og mister kontakten med det som er deg selv. Ved å holde hendene dine på magen og puste godt ned, vil det bevisstheten din opplever, bli tydeligere for deg og hjelpe deg til å slappe av.

Jeg opplever også at du er forankret i tro, håp og kjærlighet. Få det tydeligere frem i følelsene dine, la det leve og tillat deg å hvile i det, mens du slapper av, puster og gjør ingen ting.

Ting tar tid og det hjelper ikke det minste om du stresser det og er utålmodig, ting skjer når det skjer. Du vil oppleve at dette stresset/uroen/utålmodigheten vil "rører på seg", og det kan komme følelsesmessige reaksjoner når du ikke skal gjøre annet enn å puste; la det bare holde på - det vil roe seg, og etter hvert gi seg når det ikke får oppmerksomhet. Kanskje du kjenner igjen dette - jeg har en sterk følelse av at det er noe du har gjort lenge, og at du bare flytter det videre til neste ting du venter på. At du bærer på dette hindrer deg i å uttrykke deg fritt både fysisk og psykisk.

Videre opplever jeg strømmende frisk livsenergi, så jeg antar du har god helse. Jeg stusser litt på om du har hatt en abort. Jeg har i alle fall en følelse av at det er noe som må renses ut. Jeg har ingen følelse av at dette må behandles hos lege, og var jeg deg ville jeg drukket vann med sitrondråper i for å rense. Fruktsyrer er også bra, men jeg har en fornemmelse av at sitron er tingen.

Og så - overveldende lykke! Jeg ser helt klart en nydelig, frisk og etterlengtet baby med mer mørkt enn lyst hår, ikke mye - men nok til at det er mer enn de fleste nyfødte. Jeg ser også helt klart at det er en gutt med fødselsvekt på over 4 kg. Fødselen tar litt tid og er ganske krevende, og du er sliten - men veldig tilfreds og lykkelig når det hele er over.

Det er vanskeligere å få kontakt med tidsaspektet. Jeg ser tydelig et fly blant hvite skyer, og dette klarer jeg ikke helt klarer å fange symbolikken i. Flyet er hovedsakelig hvitt, med både blå og rød dekor. Det kan bety at dere ”svever i skyene” av lykke over å bli foreldre, og da har det ikke noe med tidsaspekt for graviditet å gjøre.

Det kan også bety at dere skal ut å reise, og at du kanskje blir gravid i forbindelse med turen. Flyet kan også ha en annen betydning som bare du kjenner til.

Jeg fornemmer også veldig fremtredende liljer i avblomstring, så hvis jeg skal anta noe om tid for graviditet vil jeg tippe august/september.



Dette er bare så spennende! :)
Elsker å bli spådd og sånn jeg.
 
Vil ha eggløsning så vi kan begynne på baby-laging denne pp :)

Håper virkelig typen er hjemme når det er EL tid. Han jobber jo veldig uberegnelig..

Velvel..er på Syklusdag 4 så langt, da [:)] så det er vel rundt 10 dager til EL hvis jeg ikke begynner å stresse å bekymre meg for alt rundt det med å bli/ikke bli gravid, for da blir nok syklusen min forlenget en del!
 
Dag 8 i syklusen.. Så sakte tiden går da :/

Gleder meg til EL og håper og ber om at typen må være her til den for å lage baby :)

HVis han ikke er her må jeg jo vente en hel mnd til før det blir baby laging[&:]

Skulle ønske jeg bare kunne knipse fingrene så var han her, hehe .

Savner han masse nå nå han er på jobb.
 
La merke til at du tok graviditetstest midt på dagen, man skal helst gjøre det på morgenen med den første urinen som kommer, det fikk jeg til råd :)
Trenger ikke vises på den man tar midt på dagen hvis man drikker mye vann etc.
 
Fortsatt lykke til med prøvingen :D Her sitter jeg og krysser fingrene for at TR ikke kommer i morgen... [:o] Blir jo nesten nervøs av sånnt...
 
Det har du jo helt rett i, men av og til blir jeg litt utålmodig, så jeg bare tester midt på dagen. [8D]

Prøver så godt jeg kan å teste med morgen-urin, da.

Men sånn som sist var jeg jo i dag 42 i syklusen min, og da mente jeg at g-testen ville gi et korrekt svar uansett når jeg testet på dagen. :-)

*KRYSSE FINGRENE FOR DEG* - Håper du er gravid, da og at TR ikke kommer!! [:)]

Ja, det kan virkelig være veldig nervepirrende ! hehe
 
Det blir faktisk ikke noe prøving denne pp heller[:(]

Jeg reiser på ferie når jeg har EL, uten typen.. han skal jobbe

VELDIG uflaks at min familie skulle bestille ferien akkurat til den datoen.. Jeg blir borte en uke da og skal virkelig prøve kose meg på ferien fordiom, da :)

Veldig lei meg for at vi ikke får hatt sex under EL denne pp heller![:(]

Men til gjengjeld hadde jeg en nydelig drøm i natt, om MIN baby som var en nydelig gutt som jeg virkelig elsker over alt på jord! Han ligna på typen min og var virkelig skjønn.. Føler at det ikke er så lenge igjen til at jeg blir gravid nå. Håper jeg har rett! Gråt når jeg våknet i dag tidlig fordi jeg syntes drømmen var så fin,også takket jeg Gud for at han hadde latt meg få drømme en så fin drøm! :)

Men selv om ikke jeg får prøvd denne pp, ønsker jeg alle dere andre LYKKE TIL!! [:)]
 
Dag 28. i syklusen min i dag. Håper mensen kommer fort! Så vi kan begynne på neste pp!
Denne pp ble det jo desverre ikke noe prøving i det hele tatt. Pga hans jobb og min ferie.

[:)]
 
Dag 36 i syklusen min i dag =/
Kan ikke bare mensen komme???!
Vil begynnee å prøve NÅÅÅÅÅÅ :)
 
Hei du. Trist at det skal ta så lang tid for deg før du blir gravid. Men jeg har lest innleggene dine og lurer på hvordan du vet når EL er hver syklus? Bruker du tester? Ettersom du har såpass uregelmessig syklus og EL intreffer ca 14 dager FØR neste mens (ikke 14 dager etter mens), så er det jo veldig vanskelig for deg å vite nøyaktig når den er. Kanskje dere bare har sex på feil tidspunkt, at det er derfor? Jeg har regelmessige men lange sykluser på 33 dager. Brukte ikke tester på første barn, men etter en spontanabort ville jeg lbi gravid igjen fort og kjøpte inn tester til en pp. Fulgte instruksjonene på pakken og fikk faktisk ikke noe utslag på noen av testene, men er gravid, så EL var jo der en gang, kanskje tidligere enn jeg forventet. Det er jo ikke alle som ønsker å ha sex hver dag, selv om det kanskje burde resultere i graviditet, men annenhver dag i perioden man forventer EL er nok. Husk at sædcellene kan leve opptil fem dager etter samleie under optimale betingelser.
Lykke til! :)
 
ORIGINAL: 2.gangs

Hei du. Trist at det skal ta så lang tid for deg før du blir gravid. Men jeg har lest innleggene dine og lurer på hvordan du vet når EL er hver syklus? Bruker du tester? Ettersom du har såpass uregelmessig syklus og EL intreffer ca 14 dager FØR neste mens (ikke 14 dager etter mens), så er det jo veldig vanskelig for deg å vite nøyaktig når den er. Kanskje dere bare har sex på feil tidspunkt, at det er derfor? Jeg har regelmessige men lange sykluser på 33 dager. Brukte ikke tester på første barn, men etter en spontanabort ville jeg lbi gravid igjen fort og kjøpte inn tester til en pp. Fulgte instruksjonene på pakken og fikk faktisk ikke noe utslag på noen av testene, men er gravid, så EL var jo der en gang, kanskje tidligere enn jeg forventet. Det er jo ikke alle som ønsker å ha sex hver dag, selv om det kanskje burde resultere i graviditet, men annenhver dag i perioden man forventer EL er nok. Husk at sædcellene kan leve opptil fem dager etter samleie under optimale betingelser.
Lykke til! :)


Tusen takk det varmer! :) Jeg kjenner vel egentlig på kroppen min selv når jeg har eggløsning, men begynner å lure på om jeg kjenner feil eller noe, for ingenting har jo skjedd enda=/ Menmen, takk for god ide med eggløsningstester også, kanskje det er på tide for meg å kjøpe de inn! :)
 
DAg 40 i syklusen min og forstatt ingen mens=/
 Blir sprøøø av de uregelmessige syklusene mine, tipper de er så ustabile fordi jeg stresser bittelitt med å bli gravid . :P
 
Dag 42 i syklusen min nå.. Vil så gjerne ha mensen nå så vi kan begynne å prøve igjen! Huff..

Har forresten vært hos gynekolog også nylig på kontroll da, ta tok jeg innvendig UL og så eggløsninga mi på skjermen.. hehe, var litt stilig. Men uansett, Overlegen sa at alt så fint ut og ingen problem liksom. SÅ hvorfor blir jeg ikke gravid da, nå har det jo gått 1 år snart også siden 1PP =/ Menmen.. Det er fortsatt tid, jeg er jaggu meg glad for at jeg valgte å begynne å produsere baby nå når jeg er så ung, ettersom det skal ta så lang tid. :)
 
Dag 43 i syklusen min.. Hmm, Nå vet jeg i allefall at jeg har en lang nok lutealfase, fordi når jeg var med gynekolog på innvendig UL den 8 juli sa legen at jeg nettopp hadde hatt EL, nå er jo det 17 dager siden. Og er det ikke mellom 12-16 dagers lang lutealfase som er normalt? [:)]
 
Ja! Da er jeg på dag nr 45 i syklusen min og på dag nr 19 i lutealfasen min.[:)]

Mulig at kroppen min vil slå rekorden på min lengste syklus som er på 46 dager nå!?[&:]

Skal jo i teorien ikke være mulig at jeg er gravid i allefall.. Legen sa jo at henne så EL på UL 8 juli, og jeg har ikke hatt noe sengekos hele denne syklusen, helt til den 21 juli; siden da har jeg hatt regelmessig sex til nå hver dag.. Er det mulig at jeg er gravid? ! Hmm :)
 
DA har jeg slått rekorden på lengste syklusen min, nå er det gått 47![&:]dager siden første menstruasjonsdag. Er på dag 21 i lutealfasen.. [:(] Har forøvrig hatt skikkelig ømme brystvorter i en uke nå.. Vil ha mensen så jeg kan begynne å prøve igjen NÅ!! Ellers så vil jeg være gravid.. :P
 
ORIGINAL: brownie*

Heisann!!

Jeg er på dag 36 jeg og er lei og du på dag 47 - huff[&o]  har du tatt noen test??[:)][:)]


Hei[:)]
He he, ja.. Er kjipt å gå å vente på disse lange syklusene hele tiden!

Har ikke tatt noen test, for jeg tror ikke jeg er gravid.. He he, hadde jo ikke sex under EL denne pp(jeg var bortreist) desverre, hadde bare etter EL.. Derfor vil jeg så gjerne bli ferdig med denne syklusen så jeg kan begynne på ny pp :)

 Enn deg da?? Har du tatt noen test???[:)]
 
ORIGINAL: brownie*

Får håpe tr kommer snart da sånn at du får begynne på ny pp![:)][:)]

tok en test i elleve tiden i formiddag den var negativ, også tok jeg 2 i kveld og der er det 2 streker men test-streken er svak så må ta i morgen tidlig igjen tenker jeg..[:)] er den ikke positiv, har jeg lyst å stikke innom legekontoret på vei til jobb og ta en test der! vi får se[:)][:)]

Ja, det må du gjøre. Masse lykke til til deg! *krysse alt for deg* at det ligger en liten spire inni magen din[:)]
Så spennende!![:)]
 
Dag nr 22 i lutealfasen og dag nr 48 i syklusen min.. [&:] What's going on with my body? 
 
Back
Topp