*MK* sin prøvedagbok :)

N

Nicoliiina

Guest
Da blir dette min første post på min nye prøvedagbok.[:)]

Jeg er ei jente på 20 år som har en samboer på 23 år og vi har vært prøvere siden juli-august 2008, er i min 8 pp nå og trodde virkelig ikke at det skulle ta så lang tid ettersom vi begge to er friske og unge.. Men men..

Grunnen til at vi vil få barn så tidlig er fordi vi vil ha en stor familie og vil være unge og raske til denne oppgaven, og kunne ta det mer med ro når vi blir eldre. Er klar for å bli mamma på alle måter egentlig. Mye ansvar-Mye kjærlighet :)

En liten oversikt over syklusene mine fra august til i dag:

1pp - 28 dagers syklus
2pp - 32        ''
3pp - 31        ''
4pp - 25        ''
5pp - 46        ''       [8|]
6pp - 28        ''
7pp - 36        ''
8pp - 42        ''       [8|]
9pp - 29        ''
10pp - 50       ''        [:(]
11pp  ?

Ellers har jeg ikke gått på noe hormonelle prevansjonsmiddel.. Eneste jeg kan tenke meg som gjør at det går så lang tid for oss å bli gravide er at vi bruker litt glidemiddel under sex [8D]
 
I september i 2008 skjærte jeg (legen på sykehuset) bort en cyste ytterst i vagina som jeg hadde, kanskje det kan ha noe å si for at jeg ikke er blitt gravid enda, tror jeg må spør legen om det neste gang..

Nå som jeg ser oversikten over syklusene mine synes jeg jammen meg det at de er litt ustabile ja.[8D]
 
Har fått meg tak i mandelolje (i forrige uke) [:)]
Det funker Supert! Synes det er myye bedre enn glidemiddel + at man kan bruke mandeloljen til massasje og div.[8D]
 
Vente..Venter.. Venter... Skal ikke mensen komme snart da?[8|]
Er på dag 34 i syklusen nå i den 8pp og snart 3 dager over ikm.. Tør ikke helt å håpe på at jeg er gravid heller, har jo ingen symptomer på noe som helst egentlig[&:]

Det tar sannelig litt tid dette, ja.[8D]
 
dag nr 35 i syklusen.. Hååper at det er en liten sjanse for at jeg er gravid nå[:)]
 
Fortsatt ingen mensen på dag 36 i syklusen min. [:)]
Tror jeg skal kjøpe meg en graviditetstest i dag for å sjekke, ikm var jo for 4 dager siden, så.. Har ingen spesielle symptomer på graviditet da men..
 
Lykke til :)
 
Takk for det dere [:D]

Tenkte å kjøpe g-test i byen i dag, men de koster jo over 100 kr.. he he, er litt kjipt å kjøpe en test til den prisen, spesielt hvis den er negativ i tilegg..!

Fortsatt ingen mens- men heller ingen graviditets-symptom. Får vel vente et par dager til og se enten om TR kommer eller om jeg får noen symptom [:)]

Er skikkelig oppblåst å kvalm nå, har spist såå mye chips og dip i kveld[8|]
Ellers synes jeg at Brian skulle vunnet norske talenter.. Han imponerte meg mest !

Jeg håper jeg at alle som ønsker å bli gravide skal få bli det
fort! Er ikke noe gøy når det begynner å gå oppimot 1-2-3 år med prøvetid.[>:]
 
Dag nr 38 i syklusen, har verken tr eller graviditetssymptom enda.. *Vente utålmodig*[8D]
Er ca 6 dager over ikm.

Blir kjempeskuffa hvis dette viser seg å bare være en lang syklus altså[&o]

Ååh.. Skulle gjerne vært en av de som har regelmessig syklus på nøyaktig 28 dager--

[:)]
 
www.babyplan.no
-Billige graviditetstester [:)]
 
Tusen Takk for tipset galest![:D]

I dag kjøpte jeg meg (samboeren som spanderte[8D]) en g-test på apoteket merket var; quick response, jeg testa på ettermiddagen og den var negativ. [:(]

Det stod på pakken at man måtte tisse på testen i 10 sekund, men dumme meg klarte jo ikke mer enn ca 3 sek.. Så lurer på om det kan ha noe å si?

Er på dag 39 i syklusen i dag[&:] Lang syklus denne gangen tydeligvis..
Har ingen graviditetssymptom. MEN i går og i dag har jeg nå og da kjent tydelig at det ''strekker'' seg i livmora mi.. vet ikke hva det kan bety egentlig..? Kanskje at mensen er på vei.. Hmm

Har i allefall ikke fått noen av de mens-symptomene jeg bruker å få før mensen enda i allefall og ingen mens- Så jeg krysser fingrene
[:)]
 
Oooh.
Dag 40 i syklusen og fortsatt ingen mens!
Huff![8D] 8 dager etter ikm ca[8|]
Håååper jeg er gravid!<3
 
Glemte å skrive her at jeg (spesielt i går kveld) har ganske mye voksesmerter?! i beina.. Noe jeg synes var veeldig merklig, har jo ikke vokst noe siden 8 klasse.

Kaanskje det kan være et graviditets-symptom?! *Håper det*[:)]
 
Dag 41 i syklusen og fortsatt ingen mens eller noen åpenbare graviditets-symptom[:@]

Kasta opp i vasken i går når jeg pussa tennene, men tror kanskje det var fordi tannkosten kom for langt bak når jeg skulle skrape tunga med den greia som er bak tannkost-hodet, men er sannelig ikke sikker
[&:]

Er kvalm nå også, men det kan jo bare være fordi jeg ikke har spist frokost enda hehe[8|]


*Vente tålmodig*[8D]
 
Det er ingenting jeg heller ønsker enn å få en spire akkurat nå<3

Tok en ny g-test i dag som ble negativ!!!?

Jeg skjønner ingenting, hvorfor skal jeg ha så sabla lang syklus denne gangen? Er jeg virkelig ikke gravid?

Hvis jeg ikke er gravid, VIL jeg faktisk ha mensen så vi kan begynne på neste pp!

Bleh![8D]
 
DAG 42  i syklusen, 10 dager over ikm og fortsatt ingen mens [8|]

*****************************

DER KOM DEN HELVETES TR[:(] dag 42 i syklusen!
 
Er lite på babyverden for tiden, pga jeg blir deprimert av å være her litt egentlig:P

Vil helst tenke på litt andre ting enn baby, helt til dagene før  ikm , de er så spennende!!

Men jeg og typen har ikke hatt sex i nærheten av eggløsningen denne mnd, så blir nok ikke gravid denne pp.

Lykke til alle prøvere!!<3
 
Dag 25 i syklusen i dag, håper mensen kommer FORT, så vi får begynt på neste pp.

 PP nr 10 faktisk.. Trist at det skal gå så lang tid for et ungt par!![&:]
 
I dag på dag nr. 27 i syklusen min har jeg kjøpt meg folsyretabletter, og tatt min 1 tablett i dag :)
 
Fått mensen i dag kl 13.00 ca :-)

Veldig greit, så vi kan begynne å prøve igjen snart.. Visste jo at jeg ikke ble gravid denne pp pga 0 sex rundt EL.

Denne syklusen varte i 29 dager!!

Fornøyd med den.. Ellers har jeg blitt spådd å bli gravid innen 3 mnd i dag, så det blir spennende å se om stemmer!! =)
 
Back
Topp