Mitt svangerskap <3

Da kom jeg meg gjennom en arbeidsdag til.. Litt smerter i rygg og hofter fikk også mitt første spark i ribbena når jeg satt i kassa :) nå ligger jeg å skal sove men jeg klør og lille gutt flytter på seg og sparker meg Hehe.. Er ikke alltid like lett å få sove selvom jeg er utrolig trøtt ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da var jeg våken igjen. Skal jobbe i dag også *penger* nå skal jeg snart stå opp av senga og spise frokost planen er å spise loff og egg ! + god morgen yoghurt med jordbær og melk ! Var flink å huske på å kjøpe melk i går Hehe ! I morgen skal vindpark svangerskapskontroll igjen er spent på vekta mi faktisk og håper alt fortsatt er bra med meg og lille det virker sånn da :) skal ta opp noen små plager jeg har med lege også ! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag har jeg vært på svangerskapskontroll uke 24! Alt sto bra til. Eneste var at jeg hadde litt lite antistoffer mot røde hunder så
Måtte visstnok vaksineres
Mot det etter jeg har føda. Men vekt var ok lå på 67 Hehe gått opp litt da lå på rundt 55 før jeg ble gravid men bra at man går opp da,
Gått opp siden første kontroll i uke 12 også da veide jeg 62 kg.Symfyse mål var bra, og fosterlyd var perfekt :) yey. Urin var også bra :) godt å
Vite, så da er det bare å vente til neste kontroll om en mnd :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er så utrolig trøtt i dag, har jobbet til 23 hele uken. Skal jobbe i dag og i morgen også ! Blir heldigvis penger da, det skulle bare mangle, kjæresten har også jobbet mye overtid denne uka så blir digg når lønninga kommer :) gleder meg til helga nå kjenner jeg uff få sove ut litt og få litt kvalitetstid med kjære. ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bebis er aktiv og sparker så hele magen rister. Utrolig koselig å sitte å se og kjenne på ❤️ i dag skal jeg jobbe igjen også er det helga ! Vært en hardt uke men det blir ikke penger av å sitte på ræva hjemme.

Tenker fælt på om jeg skal sortere noe klær snart, har mye fine klær jeg har fått, så hadde vært greit å telt over hvor mye jeg har av F.eks bodyer og snart få vaska litt klær, er i uke 25 snart jo. Må snart få tak i komode til bebis også så man får lagt klærne et sted haha :)

Tiden flyr ! Vi gleder oss til å få nurket i armene våre :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag har jeg fått tak i barneseng på IKEA :D endelig var det i boks hurra !!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da har samboer fått skrudd opp barnesenga han er litt ivrig Hehe senga er super fin eneste som mangler er å få på plass de 3 skuffene under og det skulle han ordne i dag. Nå mangler jeg kun stellebord og barnevogn av de store tingene og det skal jeg hente hos ei venninne for 4tusen *billig* også mangler det maasse småtterier koselig da ..

I dag skal jeg jobbe fra 1700 til 2300 må jo tjene litt penger i dag også.. Formen er grei er litt trøtt og sliten ble litt sent i helga men sånt skjer :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har hatt fri i dag og vi har vært og spist middag med et vennepar av oss ble deilig taco det er en stund siden nå! Var også på apoteket og kjøpte dr greve krem for gravide skal visst hjelpe mot strekkmerker og kløe. Har kun strekkmerker på puppene foreløpig men jeg har mye kløe på magen så håper det lindrer litt.. Den var jævelig dyr 209 kroner, så jeg håper virkelig det hjelper litt!! Har ømme nippler om dagen og begynt å få ubehag i ribbeina mine Hehe. Men ellers kjenner jeg spark hver dag og i dag så kjære at bebis sparka også hihi, tror han syntes det var gøy å se på haha :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har fri fra jobb i dag også.. Har faktisk fått sortert barneklær, så da er det bare å få vaska dem og legge dem i riktig strl i komode når den er på plass :) ! Tror ikke jeg trenger å kjøpe mer klær før ungen er ute Hehe. Sortere liksom to fulle bæreposer med bodyer Hehe og 4 poser med sparkebukser liksom Hehe har vært så heldig og få en del klær og det ser ut som det holder Hehe langt over 20 bodyer haha som ser heeeelt fine ut :) må nok investere i noe ullklær i og med at han blir født på vinteren :) men trenger ikke mer bodyer og diverse ihverfall Hehe koselig da :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vært en slitsom helg, har jobba og det har blitt seine netter er utrolig sliten og trøtt nå ! Skal bli veldig greit å legge seg i senga si. I morgen har jeg fri fra jobb så blir spennende å se hva jeg får gjort da.

I dag har jeg og samboer rydda litt og vaska gulv, baby seng har blitt båret opp. Det var godt å få unna litt husarbeid. Vi laget salat til middag også cupcakes til dessert :) gøy å bake litt innimellom også .. Formen min er fin i dag bare utrolig sliten nå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var deilig å få sove ut litt. Nå ligger jeg å slapper av på sofaen, kjæresten har dratt på jobb, han jobber sent i dag. Jeg venter også på mamma mulig vi skulle øvelseskjøre i dag uff Hehe.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da har jeg vært ute å kjørt med ho mor og spist middag. Nå skal jeg titte litt på tv og vente på
Min kjære, sitter også å spiser cupcakes fra i går, like gode i dag hurra ! :D ImageUploadedByBV Forum1409592458.076134.jpg Magebilde uke 26 det vokser og vokser ❤️


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nyter siste fridag .. Imorgen er det tilbake på jobb Hehe.
Nå sitter jeg å ser på tv og tenkte jeg skulle rydde litt igjen etterpå blææh blir så fort rotete :p kjæresten skal jobbe sent i dag og så får se hva man finner på utover dagen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag er jeg utrolig trøtt og litt grinete igjen haha.. Skal jobbe til 23 i kveld og det er ikke alltid like gøy :p men jeg kommer meg vel gjennom den dagen her å .. ImageUploadedByBV Forum1409748042.038889.jpg mage bilde 26+3 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jobba i går, var litt slitsomt men klarte å holde ut.

Rensa kaninburene nå, fikk litt vondt i hofte og korsrygg mens jeg hold på mennen.. Er ute å lufter kaninene litt nå :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ååhh fri i dag så deilig, nå har jeg nettopp stått opp og spist frokost fyfader og godt oboy smakte i dag! Sitter enda å glor på tv med pledd i soffaen, det er koselig. Babyen i magen sparker og spreller er så koselig. Er 27 uker på vei nå og ting begynner å bli klart <3 gleder meg så veldig kjenner jeg. blir så moro å se,møte og ta på denne skapningen i magen <3

Jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på senere i dag, været er ikke så bra :( men det blir vel en tur i dusjen etterhvert og kanskje sola titter frem så vi kan gå ut en tur også :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1410293224.256985.jpgImageUploadedByBV Forum1410293238.225281.jpgImageUploadedByBV Forum1410293248.007580.jpg

Dagens innkjøp! Vinterdress,lue, banaedress, smokker og en bite leke :) skulle egentlig kjøpe dyne og pute også men det hadde dem seriøst ikke i Sverige :(!! Så får ta senge innkjøp i morgen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1410368240.838114.jpg

Ble litt handling i dag også. Kosebamse, sengekant, laken, sengetøy, dyne, pute , helseteppe og tisselaken :) blir moro å få dette opp I sengen etterhvert :) 40%på kid :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nattesøvnen har vært litt dårlig i natt da bebis har sparka så utrolig mye og pressa seg opp mot ribbeina mine,veldig deilig Hehe. Har også flydd et par ganger på do i natt slitsomt.

Nå ligger katta og koser på magen min haha også skal jeg på jobben senere i dag og tjene inn noen kroner.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp