Mitt svangerskap <3

LykkeSusanne

Glad i forumet
Hadde siste menstruasjon 3.3.14 har regelmessig menstruasjon,men i april var den noen dager på overtid. Hadde en test liggende da det har skjedd før at mensen ikke har vært på sin plass (var ikke gravid da) så jeg testa meg den 5.4.14 og den viste gravid 2-3 uker. Fikk litt sjokk der og da for jeg testa egentlig bare for moroskyld og forventa ikke at den skulle være positiv. Men vi ble utrolig glade da, selvom det ikke var sånn kjempe planlagt, men gullet er ønsket. Ringte legen på mandagen etter positiv test og fikk time da var jeg rundt 5 uker på vei fant vi ut og fikk time til første kontroll. Svangerskapet gikk fint i mellom tiden, var trøtt hele tiden, kvalm, oppblåst og kasta vel opp to ganger. Hadde også litt småblødninger i uke 7-8 rosa og brunt, hadde litt panikk da, men fikk beskjed om at det var normalt, og da vi var på første svangerskapskontroll fikk vi ultralyd pga de blødningene og alt var bra, var utrolig moro å se den lille i magen. Og ellers har alt gått fint begynte vel smått og kjenne små svake bevegelser i uke 14 de ble sterkere i uke 18 har kjent liv så og si hverdag etter uke 18. Begynte å kjenne liv utenpå og kan se det i uke 20. Er nå uke i uke 22 er så utrolig koselig å kjenne livstegn fra guttebassen i magen, kjenner hver morgen og hver kveld han er stortsett rolig når jeg er i bevegelse, på jobb og sånn, men han er sykt aktiv når jeg slapper av haha ❤️ ImageUploadedByBV Forum1407324678.597462.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Meg: Er ei jente på 20 år bor sammen med "mannen" min som også er 20 år, han er da ferdig utdannet mekaniker på tunge kjøretøy, jeg jobber 30% på Kiwi, men jobber mer en det da. Har gått 2 år på helse og sosial men det var ikke noe for meg i det hele tatt, og gikk første året på VGs på nytt gikk da teknisk og industriell produksjon og trivdes med det, planen er og gå andre året kjøretøy for å bli bilmekaniker på lette kjøretøy. Blir ikke noe mer skole nå til høsten, men planen er å få til å gå siste året til neste år. Så i år blir det bare å jobbe til det ikke går mer. På fritiden drives det med kaniner, hest og skruing på bil sammen med samboer <3

Menstermin: 10/12/14.
Oul termin:14/12/14.
Kjønn: Gutt.
Barn fra før:Nei.



Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag har jeg fri fra jobben deilig ! Våknet opp og kjente masse sprell fra den lille i magen, litt vondt i korseyggen og litt halsbrann i dag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fri i dag også,tenkte å rydde huset litt i dag kjedelig! Men det nå gjøres :) se om man blir kvitt litt fluer bor rett ved et stort rideanelgg med masse hester og da kommer husfluene inn til oss, utrolig plagsomt.. Formen ellers er fin litt trøtt nå og skal spise litt frokost, er sulten Hehe sjokk ! Er utrolig hard i magen om dagen må prøve å få i meg nok fiber tror jeg, hvis det hjelper :))


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var i Sverige en tur i går, fikk litt smerter i hofter og korseyggen etter bilturen.. I dag har jeg jobba i 5 timer, babyen er aktiv nå <3 skal vel spise noe god mat osv i kveld ^^


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ligger på soffaen å slapper av, spist god frokost grove rundstykker med kyllingfilet pålegg. Skal vel ut å øvelseskjøre med mamma etterpå i dag. Bebis er aktiv i magen i dag og <3 er 23 uker på vei i dag, tiden flyr, det er helt sykt ikke mange månedene igjen til vi sitter med en liten baby i armene <3 må snart kjøpe inn mer utstyr til han, koselig da ❤️ gleder meg !


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sykt oppblåst i magen! Drikki litt for mye brus tror jeg,ops.. Hehe må da være lov å unne seg litt innimellom har faktisk drukket svært lite brus igjennom svangerskapet :) ble sunn frokost og usunn middag Grandiosa haha æsj.. Men så lagde vi "mislykka sjokolade kake" en kake som er deigete i midten er meninga, med is til :) var godt men tror ikke man skal spise mye av det før man blir kvalm he he :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er utrolig trøtt I dag uff, skal jobbe noen timer i dag også. Hadde mareritt om at jeg fødte altfor tidlig guttungen var frisk da om ikke annet men jeg hadde ingen ting klart :eek: og attpåtil fødte jeg hjemme i senga mi, og samboeren var en dritt hahaha. Herregud å mye rart man drømmer noen ganger <3

I går var jeg på jobb da også, gikk fint satt for det meste i kassa det er ganske greit noen ganger :) har blitt så utrolig plaget med halsbrann, spesielt når jeg er på jobb/gjør noe så får ta det opp med legen når jeg skal dit neste uke, det er ikke noe godt i det hele tatt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er nå i uke 23 og baby er så utrolig aktiv hver dag <3 begynner å få råmelk i brystene, er litt hvitt lånene nipplelen og på den andre kommer det blank væske ut fra. Gøy å se kroppen utvikle seg ! Begynte å få råmelk i uke 22 ca.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har spist frokost nå, grove rundstykker med bacon ost Hehe. Skal på jobb i dag også, fra 17-23 blææh er så kjedelig å jobbe sent. Men kjekt å ha penger, er jo 3 mnd så er det ut i permisjon, herregud tiden har gått utrolig fort :eek: kjenner det skal bli godt å komme ut i permisjon, litt lei av jobben +at jeg gleder meg til å forberede ting til babyen kommer .. ❤️

I natt når vi la oss hadde kjæresten min hånden på magen min og da sparka bebisen på hånda hans lenge <3 utrolig koselig :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hjemme fra jobb igjen ligger i senga med min kjære :) jeg har ikke sovna helt enda, må jo surfe litt på nett, bebis er også aktiv så ligger å kjenner på magen og smiler stort, er like koselig hver gang han sparker.. Men er typisk at han skal sparke når jeg skal sove for da får jeg jo ikke sove , må jo ligge å kjenne på.

Kjenner også at halsbrannen begynner å melde seg litt igjen arrgh jaja. ❤️ det er verdt det.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff sendt kjære på jobb, jeg har fri I dag, deilig det også. Skal prøve å sove noen timer til *latskap* også håper jeg at dette regnet gir seg i mellomtiden så jeg får renset kaninburene og dulla litt med de småtrolla der ❤️ jeg er ihvertfall trøtt nå! Har vært en dårlig natt sliter litt med halsbrann! Grrrr mennen sånn er livet :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er så dårlig vær! Glad jeg tok kaninburene før regnet kom, de fikk vært litt ute og fikk litt kos også gode dyrene mine ❤️ nå ser jeg på tv og har nettopp satt på oppvaskmaskina og rydda litt smått, da gubben ringte å spurte om vi kunne ha besøk! Hehe syntes det er flott at han sier ifra og ikke bare drar med Seg folk hit, han er så god <3 ImageUploadedByBV Forum1408024303.756457.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fri i dag også. Skal dra meg opp av senga må på do å tisse, er ubehagelig å bli sparka i blæra/pressa i blæra haha. Tenkte jeg skulle lage frokost kjøpte mere rundstykker i går og kyllingfilet pålegg åh det er så godt !! Skal titte litt på tv også blir det kanskje IKEA senere i dag med mine foreldre, blir nok ikke noe shopping men moro å glane på blant annet seng til den lille krabaten min :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
ImageUploadedByBV Forum1408095777.008288.jpg

Dagens frokost <3

Dette er så utrolig godt! Må ha et glass melk med oboy hver dag også om dagen, før måtte jeg ikke det Hehe kroppen blir så rar.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har spist frokost, ligger åndskampen av litt er egentlig litt trøtt. Skal på jobben senere å jobbe noen timer -.- huff kjedelig å jobbe lørdager !


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har spist frokost, ligger åndskampen av litt er egentlig litt trøtt. Skal på jobben senere å jobbe noen timer -.- huff kjedelig å jobbe lørdager !


Sent from my iPhone using BV Forum

Åh jeg hater autocorrect ligger å slapper av litt skal det være grr Hehe :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jaja da var man våken igjen, nå ligger jeg i senga fortsatt og blir sparka i blæra så får vel stå opp. veldig ubehagelig Hehe. Skal vel ut en tur på senteret senere i dag da det de søndagsåpent i dag så det blir jo sikkert koselig. Vi skal også rette opp bil da den ble litt bulka i går :).. Tror dette blir en koselig dag og jeg der frem til frokost namnam mat :D har ikke melk da :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ny dag nye muligheter. I dag skal jeg jobbe igjen fra 17-23 jeg jobber nesten bare sent det er så utrolig kjedelig men det er kjekt å tjene penger da. Nå har jeg spist litt frokost ble egg og banan til frokost i dag greit å variere litt da, man blir litt fort mat lei, spesielt som gravid. Har litt ryggplager om dagen i korsryggen litt slitsomt, men skal til lege på onsdag så får ta det opp med lege da :) nå blir det vel bare å slappe av litt før man skal på jobb, er overskyet og dårlig vær i dag..




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp