• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Mitt skip er lastet med..

Aftenstjerne

Glad i forumet
...gode venner, mat, drikke, sikkert alt for jeg kan ikke plukke ut en ting.

Ditt skip er lastet med?

typen min... da kan vi lage bebis.. Ett jukk, så går resten på dønningene hehe

Heuff, umulig å bare velge en ting da. Den lille i magen min selvfølgelig og min kjære som tar seg så godt av oss, hele min familie og alle mine venner (har et veeeeeeeldig stort skip jeg [;)]) og så et lass med SJOKOLADE [:D]

Jeg har et full lastet skip som seiler på et hav av Cola[:D] Bare stikke hodet utenfor kanten å slurpe i seg

ORIGINAL: Aftenstjerne

Jeg har et full lastet skip som seiler på et hav av Cola[:D] Bare stikke hodet utenfor kanten å slurpe i seg

Mmmm...høres godt ut[:)]

Gode venner som alle hadde med seg et bidrag til ferden [;)]

Ja - colahavet er en selvfølge [;)]

Høres bedre og bedre ut [:D]

Du a fisken hva slags musikk skal du ha med? Jeg glemte U2 da isted så jeg må ha med det og masse annet så lenge det er rocka.[8D]

Nå må ikke dere glemme opraen![8D]

Du a fisken hva slags musikk skal du ha med? Jeg glemte U2 da isted så jeg må ha med det og masse annet så lenge det er rocka.[8D]

Må ha masse bra musikk med oss ja - tar med Radiohead, Coldplay, litt Delillos kanskje... Jokke og Valentinerne kan også få være med. Robbie Williams er selvfølgelig en av mine venner så han er på båten allerede og traller i vei [;)]

ORIGINAL: Cissi

Nå må ikke dere glemme orpaen![8D]

Hva er orpaen?

Sorry, skrev litt feil...OPERA...Sånn...[;)][8D]

Fisken, vi skal nok få det gøy på denne seilturen, hadde det ikke vært for at vi er gravide så hadde jeg i tillegg tatt med sprit, skikkelig fylleseilas[:D]

Sprit og og havet fult av cola....

Ja - og iskald øl!! For å ikke glemme champangen....mmmmm. Cissi kan danse litt på bordene for oss [;)]

Back
Topp