• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Mitt skip er lastet med..

Holder meg unna spriten, tror jeg.....[8|]Blir litt rar, viss du skjønner...[8D]
Men masse masse Cola....Mmmm.....*slurp slurp*

ORIGINAL: fisken

Ja - og iskald øl!! For å ikke glemme champangen....mmmmm. Cissi kan danse litt på bordene for oss [;)]

¨
Ja, det kan jeg...men da må dere ta magedansen....

Jeg savner å være litt drita ass.grrr.
Jeg vil ha vodka og mere vodka med blandevann asså, greit jeg ikke kan drikke på seilasen for jeg hadde falt i colahavet og druknet en god død.[:D]

Jeg og savner det - føler at jeg har vært gravid i 6 år... ikke 6 mnd. Tror at alle som sier dette er så fantastisk gøy (å gå gravid) lyger!

Haha! Prøver å forestille meg hvordan det må være å drukne i cola.... Lurer på om en råtner fortere i havet da pga. alt sukkeret [8|]

Sikkert og det er jo masse syre i cola, men så deilig da.
Ja jeg syns ikke det er så fantastisk som alle skal ha det til å være gravid, savner å være på byen med venner, ta en real fest, hæla i taket[:'(]

Ja - og tenk så lenge det er til en kan gå på nachspeil da.....[:(]

[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]og jeg som har det fulle barskapet her hjemme, 4 liter sprit, flere flasker gin og alt mulig, samlet opp når jeg er ute og reiser.Nå kommer det til å ligge der helt alene lenge![:(][:(][:(]

Ja [:(] Heldigvis er det lang holdbardsdato på dem da og så er det viktig å snakke litt med dem inni blandt så de ikke blir så ensomme... Kanskje ta en trall for dem.

Uannsett - regner bøtter ute så jeg kunne godt tenkt meg at skipet kunne seilt til varme strøk.... Hvor solen skinner hver dag [:)]

Jeg snakker og koser med dem hver dag, gråter litt for dem og sånn.
Takk og lov for lang holdbarhet, men når de først åpnes så holder dem nok ikke lenge.

La oss seile til karibien, og glemme søn og dritt og andre kjedelige mennesker, er med på den ja[8D]

Karibien hørtes bra ut [:)] så lenge Wilma har dratt sin vei... Og Tammis kan ligge å cool'n på dekk med musikk i øra, mens Cissi har magedans for oss alle. Dette hørtes konge ut - drar når som helst [;)]

Ok, All abord let`s go.
Dette blir den beste turen EVER, med unntak av drinkene på oss da.

Ok... akterut og alt det andre pisset... Avgårde med oss [8D]

Back
Topp