Mitt lille frø

Qvini

Glad i forumet
Med en spontan abort bak meg, er jeg veldig redd for at dette ikke skal gå veien! Men jeg prøver å ha et rolig forhold til det! - ikke så lett, men man prøver så godt man kan! Skriver egentlig en dagbok i en bok, litt gammel dags! Så her er et utdrag fra dagens! Så tenkte jeg skulle skrive litt her også! Siden jeg alltid er inne på denne appen

" Det som er litt skummelt er at du er inne magen min, og jeg kan ikke se deg! Jeg kan ikke se deg, jeg kan ikke føle deg enda, ta på deg, eller prate til deg! (Som jeg gjør, men du kan ikke høre meg enda) Du er bare der - takk og lov for det! Og jeg må bare stole på at kroppen min gjør som den skal! Og for all del at du mitt lille frø vokser deg stor og sterk! - litt skummelt når jeg ikke kan se deg vokse! Men jeg skal iallfall gjøre alt jeg kan for at du skal vokse deg deg stor og sterk! For du er allerede den beste delen av meg, og det jeg er aller mest stolt av i livet mitt, og jeg vet at pappaen din er helt enig med meg!"
 
Nå har jeg endelig sett verdens fineste skapning som vokser inni meg! 3 mm "stort" med hjerte som slår ❤️ og det er den vakreste knøtten jeg har sett i mitt liv! Hehe
Og det var før fantastisk å se og det er så godt å vite at den har utviklet seg så pass, da følelser jeg at håpet vokser veldig for at jeg får måte knøtten i november ImageUploadedByBV Forum1426153968.655183.jpg
 
Back
Topp