Mistet :(

Så trist :( Lykke til videre!

Har gått gjennom akkurat det samme som deg i juni.. Akkurat like langt på vei og så på ul litt over en uke før at alt var bra.
Det er helt forferdelig, jeg var så trist at jeg ikke viste hva jeg skulle gjøre får å noen gang føle glede igjen.. Men etter et par uker ble det faktisk mindre vondt! Hvis du har barn fra før så fokuser på de på dagtid så du ikke kan være helt knust hele tiden. Men la deg selv være lei deg. Husker jeg syns det var verst om kvelden og morgenen etter det hadde gått noen dager. Og når jeg fikk mensen de første gangene var jeg kjempelei meg ett par dager fordi jeg ikke ble gravid igjen... Men det blir bedre, så hold ut <3 sender deg en stor klem!

NEEEI :( Uff!
Gravidhjertet mitt gråter for deg. Men du får nok ny sjans rett rundt hjørnet. Selv om det sikkert er fattig trøst :(
Lykke til videre <3

Takk for at dere er fantastiske <3 det er utrolig tungt, og formål være helt ærlig så kjente jeg at eneste løsning for min del var å drikke i dag. Skammer meg over det da jeg aldri, uansett sorg har måttet ty til dette.... Jeg håper vi klarer det ved neste graviditet. Ordene fra dere hjelper virkelig og jeg setter pris på hver eneste en av dere som viser at dere bryr dere.

Åååå så trist, men det som er greit å huske på selv om det er veldig vondt akkurat nå, er at du kan bli gravid!!! Selv har jeg mistet 2 ganger, 1 i uke 7 og andre i uke 10. Jeg er nå i uke 26 med en frisk liten spire. Det er viktig å ikke "gi seg selv juling" akkurat nå, det er så lett og tenke at det er min feil og tenke på hva som kunne vært gjort annerledes, men med høy sannsynlighet, så var kanskje ikke spiren helt frisk. Og derfor reist videre, jeg kan nesten love deg at det er en liten sjel som bare venter på å få bli barnet ditt. God klem fra meg

Det var veldig trist kjære deg! Sender deg en stor klem. Ta vare på deg selv og husk å la deg selv få være akkurat så lei deg som du trenger å være... Jeg har vært der du er nå. Det er veldig tungt. Føles kanskje ikke sånn nå men det vil bli bedre... Ønsker deg masse lykke til. Stor klem igjen.

Å nei, så trist. :( Mange trøsteklemmer til deg.

Back
Topp