Mistet mine små(med Bilde)

Så trist å lese innlegget ditt[:(]
Men så bra du ikke gir opp å mister motet.
Alle gode ting er 3.......Ønsker deg alt godt og lykke til............
 
Hei!
Dette kommer til å gå såååå bra så! Fikk min lille engel 1.nov 05 i uke 25+6. Han var da 660 gram. Nå er han 5 1/2 mnd og en kjempefin gutt.
Din kommer bare til å være litt liten, men han er jo helt ferdig og alldeles perfekt! Bare gled deg til han kommer, og vær glad for at han tross alt har ventet så lenge.
 
Lykke til!
 
 
uff, det må jo være ekstra trist når man har kommet så langt som dette! Sett på UL og kjennt masse liv!
*trøsteklemmer fra meg*
 Og håper det snart går rette veien med dere!! Det er dere fortjent!
 
Huff har lest innleggene her og har helt klump i magen.Gutten din var så liten og søt[:(] Gleder meg veldig over at du er kommet så langt i dette svangerskapet og alt ser ut til å gå bra[:)] Håper alt går bra med deg,og lykke til med den lille på vei.Stor klem fra meg
 
Ubeskrivelig hvor vondt dette er men det er godt å vite at man ikke er alene om en slik "ulykke" [:(]Har det ikke greit... Har fått dystre meldinger om ungen jeg bærer... er i uke 21, Fikk beskjed om å vurdere et avbrudd p.g.a liten fostervann og i tillegg har jeg lekket vann nå i en månde... Det var liten sansynelighet til at vi skulle få et levende føtt barn...
Jeg føler med deg som har vært igjenom dette.... Har heldigvis barn fra før, men ønsket om det siste er nå ennå sterkere... [:(]
 
 
Takk for alle gode ord her[:)]og jeg blir kjempetrist på dine vegner grokka[:(]
 
Nå er jeg i uke 36,og jeg hadde ikke drømt om at jeg skulle klare å komme så langt i svsk med svak livmorhals.Er veldig positivt overrasket[:D]Jeg var i beg av svsk 99% sikker på at jeg kom til å få ett prematur barn,og nå har jeg nesten nådd den grensa oxo[;)]Gutten min ligger nå på 3,5 kg,så han begynner å bli stor gutt[;)]På tirdag,den 30 mai,blir jeg lagt inn på sykehuset,da skal de fjerne cerclagen min,så da håper jeg at gutten kommer innen noen dager,har ikke så lyst til å gå til termin,når han allerede er så stor.Men han kommer når han kommer da...[;)]
 
Så godt og høre. Blir spennendes nå og se hvor lang tid det tar før han vil ut. 
 
Ønsker deg masse lykke til [:)]
 
ps-har dere bestemt dere for navn?
 
Lykke til!
Detta vil gå bra!
varme tanker og gode ord!
 
Så bra å se att alt går bra med deg[:)] lykke til med fødselen som kommer snart[:D] stor klem
 
I dag skulle jeg egentlig fjernet tråden,men ble lagt inn på sykehuset for 6 dager siden,fordi jeg har rietak i ryggen,så da tok legen og klippte tråden.I dag kom jeg hjem igjen,etter å ha vært der ei snau uke,for gutten min vil ikke ut til min store fortvilelse,han som ligger rundt 4 kg nå,så ønsker jeg ikke å måtte gå til termin.Men men...tolmodighet,hva er det?noe jeg ikke har akuratt nå hvertfall[;)]
 
Lykke til da Laila76!
Han kommer når han kommer,
Kjempe klemmer fra meg!
 
Nå har jeg endelig kommet hjem med gutten min,ikke fått noe navn enda,men det kommer[:D]Det ble satt i gang keisersnitt dagen før termin fordi han låg mellom 4,5-4,7 kg på UL måling,også modnet jeg ikke nok når jeg ble satt i gang.Så han såg verdens lys kl 1804 den 21 juni-06,og var 4950 gram og 53 cm lang,en stor fin gutt[:D]Endelig har vi fått ett kjærlighetsbarn
 
ORIGINAL: Laila76

Nå har jeg endelig kommet hjem med gutten min,ikke fått noe navn enda,men det kommer[:D]Det ble satt i gang keisersnitt dagen før termin fordi han låg mellom 4,5-4,7 kg på UL måling,også modnet jeg ikke nok når jeg ble satt i gang.Så han såg verdens lys kl 1804 den 21 juni-06,og var 4950 gram og 53 cm lang,en stor fin gutt[:D]Endelig har vi fått ett kjærlighetsbarn

 
Gratulerer så mye med gutten deres [:D]
 
MINE TANKER!!
 
Tenk...hadde Alexander og Robin fått leve...kun de vært storebrødre til Tobias...
Tenk...om noen år så kommer Tobias sikkert til å spørre om de...
Tenk...
 
Tenk om Milli hadde bodd inni magen min fremdeles, og hadde tenkt å bli der i 14 uker til...
 
Sånne tanker er det mange av hos meg og.
 
Tobias sine storebrødre leker med Millien min i stjernene Laila. Og de er supre storebrødre for Tobias. [:)] Tror faktisk de valgte ham ut sammen. [:)]
 
Men ja, tenk...
 
ORIGINAL: Laila76

MINE TANKER!!

Tenk...hadde Alexander og Robin fått leve...kun de vært storebrødre til Tobias...
Tenk...om noen år så kommer Tobias sikkert til å spørre om de...
Tenk...

 
Mange tanker  i slike stunder.... Mange flere kommer vell..
MEN DU HAR VIRKELIG FÅTT EN NYDELIG GUTT!!!
Gratulere masse!
en så nydelig prins fortjener du!
klem fra meg
 
Takk for gode ord[:)]Selv om jeg nå har fått en kjempeflott gutt som jeg er superglad i,så er det jo 2 jeg mangler[8|]Tanker blir det mange av.....
 
Her er mitt sørgested [:(]Jeg er glad for å ha ett sted å gå til...Kjempeglad i dere
 
*POOFF BORTE*
 

Tenker masse på dere mine små,ALEXANDER & ROBIN!!klem fra mamma
 
nu e æ tæmmelig ny her inne..men må si det va ei sterk historie. flott bilde av en utrolig vakker liten engel.
men det positive e at dæm har funnet feilen og at det kan gjøres noe med..sjøl om ikke det bringer de barna dere mistet tilbake.
utrolig tøft å miste barn,kansje særlig barn som ingen rakk å bli kjent med. ingen større minner å dele med folk rundt dere.
håper dere har folk i nærmiljøet som lytter og lar dere dele med dem.
 
vi har selv aldri mistet barn på den måten, men tanta til jentene mine mista 2 herlige gutter med 10mnd mellomrom... født i uke 21 og 22. vi er utrolig taknemmelige for at vi har fått tatt del i alt som har hendt og at vi å har fått en mulighet til å sørge på vår måte og kunnet dele sorgen med foreldrene.
 
vi har fått se bilder av guttene(og har fått egne bilder) og har fått pratet å spurt om alt vi har lurt på.
 
håper alt går bra for dere i tiden framover :)
 
Back
Topp