Mistet mine små(med Bilde)

Føyer meg inn jeg også. VIl bare si at jeg føler veldig med deg og håper at du får bearbeidet sorgprosessen godt. Det gjør så utrolig vondt å miste et barn. Vi mistet også en gang, selv om det var relativt tidlig i svangerskapet. Synes dere har vært maks uheldig som har mistet to ganger.
Ønsker dere all mulig lykke til og håper så inderlig at det kommer til å gå bra med dere neste gang[:)]

Varme tanker fra meg.
 
Sitter med tårene i øyekroken[&o]

Skrekkelig trist, og URETTFERDIG!!

Føler med deg, og ønsker deg alt godt i fremtiden.
 
Jeg sender mine varmeste tanker til dere. Fikk virkelig tårer i øynene når jeg satt og leste.

Håper virkelig det ordner seg for dere neste gang!
 
Takk for alle fine innlegg her[;)] Det er rørende å lese at så mange bryr seg....

Til Emilies mamma!! kan jeg spørre hvor langt du kom når du mista?fant de ut hvorfor? Bare lurer litt jeg....skjønner hvis du ikke vil svare altså=) Go'klem
 
så trist[:(]
stå på videre vær sterke.trøst og støtt hverandre. det viktigste er at dere er glade i hverandre. barn får dere bare stå på videre ikk emist motet
masse lykke til[;)]
klemmer fra stine
 
beklager så mye at du har mistet dine 2 engler..
men jeg får håpe det går bra med deg og du har fremdels beina på jorda hvsi du skjønner..
broren min og dama som bor i usa mistet 4 ganger....og de sier det..gi barna deres navn for ellers kommer de ikke inn i himmelen...
 
Tror nok ikke navnet har noe å si for om barna kommer til Himmelen eller ikke, men det er jo uansett fint å ha navn på barna som en HAR hatt, uansett om de fikk se dagens lys før de døde eller ikke..

Barn er barn, uansett hvor lenge de lever..[;)]

Voksne er bare store barn, da..

Kjære Laila76, håper og ønsker at du får (minst) 2 nye barn som du kan glede deg over, og som etterhvert kan forstå at du er like glad i dem som du er i de to du mistet..[:)]

*klem*
 
Takk Fiorelina=) Dere er så hyggelige her altså...[;)]

Når det gjelder navn,så fikk de det...[:)]
 
Kan jeg spørre hva barna dine heter?

Tror de har grunn til å være stolt av mamma'n sin, hvor enn de er nå[;)]
 
Hei Fiorelina=)


De heter Alexander og Robin[:)]


 
Vakre navn[:)]
 
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]TAKK;Fiorelina!D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
Hei

Jeg føler også så utrolig med deg. Jeg har også mistet 2 små mn d var veldig veldig tidligt i svangerskapet. Mistet en i 5+3 uker og en i mars 2004 da var jeg 7+5 uker. Syne sdet var veldigt tøft begge gangene for vi hadde prøvt så lenge. Etter den jeg mistet i fjor fant de ut at jeg har den sjeldne blodtypen negativ og min mann har positiv. Og med det gikk det galt pga det blir for mye antistoffer i kroppen min og til fosteret at kroppen støter det ut. Men heldigvis finnes det en sprøyte som balanserer de antistoffene. Fikk sprøyta i april i fjor og plutselig mai ifjor ble jeg gravid igjen denne gangen gikk alt som smurt mn var sykemeldt hele svangerskapet pga kvalme og bekkenløsning. Men februar i år kom vår herlige sønn ut. Så ikke gi opp håpet vær sterk og tenkt positivt. Så kommer det til å gå så bra veldig bra at de har funnet hva som er feilen da. [:)][;)]
 
Hei Laila76!

Jeg håper dere blir gravide igjen snart og at alt ordner seg nå som legene vet hva som var galt! Jeg ønsker deg og din kjære riktig lykke til med neste bebis og sender deg en kjempeklem!
 
Hei igjen=)

Tenkte bare å fortelle at i dag har jeg vært på den såkallte 6 ukers kontrollen etter en fødsel.Det var ikke noe morro...vi satt lenge å snakka bare om han vi mista...masse følelser og tårene kom,alikevel om jeg prøvde å være sterk...de bare kom... klarte ikke holde igjen....Nå er jeg kommet hjem men jeg klarer fremdeles ikke stoppe...jeg skjelver i kropppen og gruer meg til begravelsen i helga.

Legen fortalte og litt om hva som skjer ved et nytt svangerskap.Mellom 12-14 uke gjør de et inngrep...de knyter en tråd rundt livmorhalsen,lengst mulig opp mot livmora.Det har gått bra hos noen men det har også gått galt hos andre.Det er ingen garanti uansett,og uten tråd er bevist at det ikke går.Masse tanker surrer i hodet sammen med tårene som renner...Jeg vet rett å slett ikke om det er riktig av meg å satse på et svangerskap med livet til et ufødt barn som innsats...
 
STOR KLEM, blir så trist her![&o] men eg er sikker på at neste gang så går alt bra! [:)]
og det var vakkre navn dei to har[;)] og signerer fiorelina[:)]
 
Vil bare uttrykke min medfølesle til deg og mannen din. Utrolig trist å høre hva du/dere har vært gjennom. [:(]
Håper det går greit med deg og at dere får en fin begravelse til barnet deres.
Lykke til videre, vil ønske dere alt godt[:)]

Stor klem fra Lisee
 
Ville bare ønske deg lykke til og ikke gi opp[:)]. Det er helt forferdelig å miste. Selv mistet jeg på nytt år. men er nå blitt gravid igjen. Nå som de vet hva som er galt vil de følge opp. Alle gode ting er tre!!!. Jeg har selv en tvilling som mistet 3 ganger men har nå tvillinger. Så IKKE GI OPP. DU KLARER DET TIL SLUTT[;)]
 
Her er et bilde av mitt kjære barn.Håper det ikke støter noen ved at jeg legger det ut....Glad i deg lille venn....
 
Han er så NYDELIG Laila..
Bare det å tenke på at du var like langt på vei som jeg er nå da du mistet han..
utrolig trist på dine vegne..

stor klem til deg som holder motet oppe!
 
Back
Topp