Mister og mister men gir ikke opp!

Har vært i Porsgrunn fertilitet. De sa jeg har antistoff i blodet som lager blodpropper. Sykehuset ville ikke gi meg blodfortynnende selvom jeg spurte flere ganger... hadde de bare[emoji24] Jeg orker ikke skrive mer
 
Har vært i Porsgrunn fertilitet. De sa jeg har antistoff i blodet som lager blodpropper. Sykehuset ville ikke gi meg blodfortynnende selvom jeg spurte flere ganger... hadde de bare[emoji24] Jeg orker ikke skrive mer

[emoji24]så innmari trist. [emoji813]️ sender deg en innmari stor klem. Huff.
 
Har vært i Porsgrunn fertilitet. De sa jeg har antistoff i blodet som lager blodpropper. Sykehuset ville ikke gi meg blodfortynnende selvom jeg spurte flere ganger... hadde de bare[emoji24] Jeg orker ikke skrive mer
What? Det gir jo ikke mening at de finner en årsak, men ikke vil hjelpe ift det
 
What? Det gir jo ikke mening at de finner en årsak, men ikke vil hjelpe ift det

Har fått to typer blodfortynnende av Porsgrunn... på utredning på sykehuset fant de ingen tegn til antistoff som lager blodpropper... derfor ville de ikke gi meg Albyl-E...

Om Porsgrunn tolker prøvesvarene annerledes, eller om sykehuset gjort utredningen for tett oppi en abort så er svarene misvisende var det en privatgyn som sa. Med misvisende mener jeg at den ikke gir utslag på antistoff. Kanskje Porsgrunn testet et annet stoff som ikke sykehuset hadde...
 
Jeg er hvertfall jævlig bitter
 
Uff dette virker som en skikkelig tung periode.. Håper du får den hjelpa du trenger og at det bare går oppover fra nå av. Ta vare på deg selv og partneren din, det er det viktigste oppi alt det her :Heartred
 
Har vært i Porsgrunn fertilitet. De sa jeg har antistoff i blodet som lager blodpropper. Sykehuset ville ikke gi meg blodfortynnende selvom jeg spurte flere ganger... hadde de bare[emoji24] Jeg orker ikke skrive mer

Kan ikke Porsgrunn hjelpe og skrive ut blodfortynnende?
 
Uff dette virker som en skikkelig tung periode.. Håper du får den hjelpa du trenger og at det bare går oppover fra nå av. Ta vare på deg selv og partneren din, det er det viktigste oppi alt det her :Heartred

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Var det under utredning de ikke ville gi blodfortynnende siden du har fått fra Porsgrunn nå?
 
Var det under utredning de ikke ville gi blodfortynnende siden du har fått fra Porsgrunn nå?

Da vi ble utredet etter 3 aborter så tok de all verdens blodprøver. Da jeg mista 6 gang tok de flere blodprøver.
Fra 3 abort begynte jeg å spørre etter blodfortynnende. Fikk nei av sykehuset. Derfor fikk jeg også nei av fastlege og privatgyn. Sendte en hysterisk mail til sykehuset/gynekologen min og ba om mer hjelp (mer undersøkelse OG blodfortynnende) etter abort nr 4...

Så nå er det 1 år siden forrige abort. Og Porsgrunn har skrevet ut blodfortynnende basert på deres funn i blodprøvene mine.
 
Da vi ble utredet etter 3 aborter så tok de all verdens blodprøver. Da jeg mista 6 gang tok de flere blodprøver.
Fra 3 abort begynte jeg å spørre etter blodfortynnende. Fikk nei av sykehuset. Derfor fikk jeg også nei av fastlege og privatgyn. Sendte en hysterisk mail til sykehuset/gynekologen min og ba om mer hjelp (mer undersøkelse OG blodfortynnende) etter abort nr 4...

Så nå er det 1 år siden forrige abort. Og Porsgrunn har skrevet ut blodfortynnende basert på deres funn i blodprøvene mine.

Får fryktelig vondt av deg. Blir litt gæren av at sykehus/leger ikke alltid bare kan høre på de det selv gjelder. Ofte har man søkt og lest mye om det, og ift blodfortynnende er det ikke skadelig å få prøve.
Vondt at du måtte gjennom 6 aborter før du endelig får hjelp.
Men nå, nå har du noe som kan hjelpe! Håper spiren sitter fort og hele veien.

❤️❤️
 
Får fryktelig vondt av deg. Blir litt gæren av at sykehus/leger ikke alltid bare kan høre på de det selv gjelder. Ofte har man søkt og lest mye om det, og ift blodfortynnende er det ikke skadelig å få prøve.
Vondt at du måtte gjennom 6 aborter før du endelig får hjelp.
Men nå, nå har du noe som kan hjelpe! Håper spiren sitter fort og hele veien.

[emoji173]️[emoji173]️

Dr Google er mange sin største fiende. Men man sitter gjerne å fordyper seg i sitt eget problem og ser jo hva slags hjelp andre får. Fagpersoner gjør seg jo opp en personlig mening, og de er ikke nødvendigvis riktig for alle. Og jeg følte meg stemplet som et hysterisk tilfelle som han sikkert møter flere av.. Gyn virket litt oppgitt...
Blodfortynnende er jo ikke skadelig! Det var jo som da jeg fikk Crinone selvom gyn ikke hadde testet om jeg faktisk trengte det...

Håper den fester seg fort ja![emoji173]️
 
Da vi ble utredet etter 3 aborter så tok de all verdens blodprøver. Da jeg mista 6 gang tok de flere blodprøver.
Fra 3 abort begynte jeg å spørre etter blodfortynnende. Fikk nei av sykehuset. Derfor fikk jeg også nei av fastlege og privatgyn. Sendte en hysterisk mail til sykehuset/gynekologen min og ba om mer hjelp (mer undersøkelse OG blodfortynnende) etter abort nr 4...

Så nå er det 1 år siden forrige abort. Og Porsgrunn har skrevet ut blodfortynnende basert på deres funn i blodprøvene mine.
Huff, har jo hørt at man kan få feil svar på de prøvene om det er for tidlig etter svangerskap, men for min del har ikke gyn lagt vekt på det.
Skjønner veldig godt du er frustrert og lei og alt mulig
 
Har lest en del i dagboken din, og vet ikke helt hva jeg skal si :(
Vil bare sende deg en evig stor klem
 
Back
Topp