L
Lina86
Guest
Hei alle tøffe damer. Jeg er selv i ivf-gamet, så jeg vet dessverre en del om den forferdelige karusellen. Men jeg har aldri vært gravid før, så jeg har ingenting å sammenligne med. Tenkte derfor å høre om noen av dere har erfaring med dette. Nå på innsett av den siste blastocysten fikk jeg strek 9 dpo, som steig fint og gradvis hver dag. Fikk 1-2 på digital 11 dpo, 2-3 på 14 dpo og 3+ 18 dpo. Blodprøven var rett over 1800 17 dpo og veldig flott sa klinikken. Ingen blodprøvekontroll, venter på tidlig ultralyd når jeg er i uke 9. I dag på 5+5 har jeg mistet så og si alle symptomer, kvalme/brekninger, mindre trett/sliten og de ømme brystene er ikke til å registrere, som om det ble skrudd av en bryter. I tillegg har jeg observert litt lys brun utflod. Føler at alt håp er ute
Har noen opplevd at det har gått bra likevel? Og bør jeg kreve noe? Fremskynde ultralyd? Føler det umenneskelig at jeg skal gå å uroe meg sånn. Er vi som går gjennom ivf/fryseforsøk ekstra disponert for SA/MA? Veldig takknemlig for svar.
Hilsen urolige meg.
Hilsen urolige meg.