Mister jeg nå??

bonusmams

Glad i forumet
Det er typisk! Ikke lenge etter man fikk positiv test i går og var så dumme og fortelle ungene det i lykkerus, så begynner jeg å blø i kveld. 15% sjanse.... Jeg er følelsesløs akkurat nå! Orker ikke å kjenne på følelsene. Vil ha 100% bekrefta om jeg mister eller bare rett og slett blør - noe man ikke skal når man er gravid.
 
Håper det er en ufarlig blødning. . Mange blør jo fra tid til annen i svangerskapet uten at noe er galt. Har du noen smerter?
Du kan jo ringe legen din i morgen og be om å få måle hcg?!

Krysser fingrene for at alt er bra med spiren.
 
Har blødd da da jeg var gravid i begynnelsen av de to første svangerskapene.. Sånn små klumper.. Så sluttet det.. Aborterte ikke.. Så trenger ikke være farlig.
 
Jeg også har hatt blødninger som har stoppet...har ikke hatt flere tegn på spontanabort enda så jeg satser på at jeg fremdeles er gravid.. man kan vel egentlig bare vente? ikke så my legene kan gjøre egentlig... Krysser fingrene for deg!
 
Har du smerter?
Blødninge e nok vanligere enn man trur.
Eg fikk blødninge den her gangen. Første gangen så varte det i 5 dager, type mensblødning bare uten smerter.
Så har eg hatt 2 blødninger etter det. Men på ul så va det ett lite hjerte som slo, så det gikk bra her :)

Håp det går like bra for deg :)
 
Jeg har ikke smerter, har hatt disse murringene innimellom som jeg har hatt i to uker ca. Nå er det ikke så mye. Jeg får vente å se!
 
Jeg hadde "mensen" i en uke før jeg fikk positiv test... :)

♡ september 2014 ♡
 
Er mange som blør svangerskap :) Håper det er en ufarlig blødning!
 
X'r fingrene! Jeg blør også i kveld:( håper det bare er tulleblødninger vi har!!
 
Ja, krysser fingrene for at det er ufarlig :-( Vanskelig å tenke positivt midt oppi det!
 
Har i hvertfall sluttet å blø nå, enn så lenge. Så får jeg se før jeg legger meg og i løpet av morgendagen. Får ta det med ro så godt jeg kan på jobb i morgen :)
 
Har det kommet masse hos deg? Jeg blødde litt i mitt forrige svangerskap også. Hadde en MA føre det og da var det bare bittelitt blod.
 
Nei, ikke masse. Startet med litt friskt blod, så litt brunt. Etter jeg skiftet siste tampong var det ingen ting. Jeg må bare vente og se :/ Hvordan går det med deg?
 
Har litt murringer og ikke vondt i puppene lenger, men det kan jo bare være psyken som spiller meg et puss. Ikke noe mere blod, har kommet 2 ganger i dag etter dobesøk.
 
ring legen i morgen.
 
Ingen blod i dag morges. Sovet dårlig i natt :/ Hjemme fra jobb i dag for å prøve og slappe av! Jeg ser tingene an i løpet av dagen og morgendagen. Blør jeg noe som helst i dag så er det nok en Begynnende SA. Holder sengen i dag (y)
 
Håper det går bra!!
 
Så bra det ikke har vært mere. Slapp av hjemme på sofaen i dag, så går nok dette bra:)
 
Back
Topp