Mister jeg nå??

hvordann går det med dere? :)
 
Det går bra så langt, i den forstand at jeg ikke blør, men det er jo ukoselig å gå rundt å bekymre seg for at alt ikke er som det skal. :(

Ringte legen tidligere, men snakket bare med helsesekretær. Hun synes det jeg fortalte hørtes normalt ut og ikke farlig, og uansett så var jeg så tidlig gravid at det er lite man får gjort. Så sa hun jeg kunne få komme inn til en lege i dag for å prate og at han kunne kjenne litt, men jeg følte det var liten vits da han ikke får konkludert noe likevel. Fikk da time hos fastlegen min på tirsdag, så hvis jeg fortsatt er blødningsfri da, så går jeg. Blør jeg og med smerter før den tid kontakter jeg lege.

Haff!! Vil heller delta drømmende i de andre diskusjonene her enn å ha det slik!! :(
 
Krysser fingre og tær for deg! Håper at det bare var en liten ufarlig blødning.. Ta det rolig og gjør minst mulig.
Vet hvor ekkelt det er å blø sånn. Var livredd de første ukene for å miste igjen.
 
Det har gått bra i hele dag! :) Ingen blødning, spotting eller farget utflod. :) Prøver å tenke positivt samtidig som jeg har i bakhodet at det kan være noe har gått galt.

Skal bestille privat ultralyd til neste torsdag, da er jeg i midten av 6.uke hvis frøet lever!
 
Har spottet litt brunt i natt. Turte ikke å legge meg uten tampong i tilfelle jeg skulle blø, så da jeg tok den ut i morges var den brun på tuppen og litt på siden. :( HR bestilt time til ul førstkommende torsdag. Så får jeg heller avbestille om jeg starter. Har en sterk følelse på at dette ikke går veien.
Var litt positiv i starten etter alle svar om at det var vanlig osv, men jeg tenker at vi pleier ikke å være heldige når det gjelder sånt, eller opplevelser der man får en positiv overraskelse, der pleier ikke vi å være fast inventar. Så både mannen min og jeg går med det utgangspunkt at det har gått dårlig (men lever som om jeg var gravid) da er vi på en måte mer forberedt mot sorgen om vi har mista :( :( :(
 
Jeg fikk en legetime i dag jeg, klarer ikke å gå over helga og vente. Håper hun kan sende meg på ul
 
Lykke til på UL. Grunnen til at jeg skulle vente over helgen og utover er fordi de mente man ikke kunne se noe i uke 5 på UL ?! Skulle ønske jeg kunne blitt henvist også og fått UL. Hvor spottingen/blødningen kommer fra. Er det liv laga, osv.
 
Håper det er mulighet til å få en ul idag, selv om det er fredag. Jeg tror jeg er 7+? I dag
 
Satser på at du får! Jeg er hos legen nå og skal prøve å få hcg-test samt grine meg til en ul. Sikkert ikke mye de kan se, men de må jo i hvertfall kunne se om det er noe der eventuelt hvor det blør.
 
Fikk ikke time til ul idag. Har målt hcg og så får jeg time hvis hcg øker. Vet jo ikke hvor langt på vei jeg er mellom 6 og 10. Tror jeg er 7..., så må jo finne ut av det uansett
 
Jeg heller aner ikke hvor langt jeg er på vei. Men tror jeg er mellom 5-6 uker. Kjipt du ikke fikk ul i dag. Satser på at ditt hcg stiger. Spennende hvordan hcg ligger an. Om det er rundt normalen eller om det er kjempelavt.
 
Ja, men er forståelig midt utpå dagen en fredag. Hvordan gikk det med deg? Blei det ul?
 
Blødninger betyr ikke bare at man mister. Jeg blødde tidlig i svangerskapet med nr 1 og jeg fikk et friskt og velskapt barn ;-)
 
Fikk henvisning, men ikke i dag. Så blir nok den jeg har bestilt privat på torsdag. Tok hcg-test i dag og skal ta ny på mandag. Får svar på de på tirsdag. :)
 
Kan oppdatere her og i tilfelle noen googler dette og vil vite hvordan det gikk til slutt. Det endte i en SA i dag. Har ikke kommet ut noe "klump" eller kogualert blod enda, men jeg blør som menstruasjon og det har gjort vondt.
 
Back
Topp