Mister håret!!

Junie

Glad i forumet
Røyter noe helt forferdelig! Tips? Finnes det noe som hjelper?

Veldig lite som hjelper, dessverre. Alt håret som ikke datt av i svangerskapet, detter av nå :(
Jeg begynte på B-vitaminer på sykehuset denne gangen for og se om det kanskje detter av på en litt lengre periode nå.

Ingenting som hjelper dessverre... Er hormonstyrt så vanskelig å gjøre noe med. Men det kommer tilbake!! :) dritkult om et halvår når halve håret på hodet er langt og halvparten er pigg...

Røyter fortsatt en del, men mindre enn i starten etter fødselen. Så det går seg til etterhvert :-)

B-vitamin skal hjelpe for at man ikke skal miste så mye hår. Er åtte uker siden fødsel her, og jeg har ikke merket noe til røyting.. Tar b-vitamin :)

Snart 4mnd siden fødsel her, begynte å røyte MYE for ca to uker siden! :O men jeg har begynt å ta b-vitamin, prøver å ikke vaske håret så ofte, børster det ikke når det er vått og bruker hårkur hver gang jeg vasker håret! Det hjelper hos meg :-) spesielt det med å bruke hårkur! :-)

Ouff, husker det fra forrige gang. Følte plutselig at jeg bidro litt for mye når det gjaldt hybelkaniner i huset.
Har hørt at b-vitamin hjelper =)

Jeg trodde man bare mista hår når man amma jeg, men så feil kan man ta.. Plukker store dotter ut av senga om morgenen.. Heldigvis har jeg noen kg hår å ta av! ;) hehe

Back
Topp