Miste

memi

Forelsket i forumet
Off hatter dette, nå har jeg begynt og blø litt :-(

Er så irriterende, liker ikke de første 3 månedene av svangerskap.
Er jo konstant nervevrak med en gang jeg kjenner litt murringer eller jeg blør litt.

Andre som stresser og ikke klarer og nyte tiden?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jepp.. Har ikke blødd enda, men sliter med at jeg uroer meg for alt som kan gå galt. Er i risikogruppen og skal ikke på kontroll før 12/8.. Alt for lenge til :-((

❤️Lille prikk❤️ mars 2015 ❤️

Jeg drømte i natt at jeg bare begynte å blø. Våkna så mange ganger og trodde jeg hadde mistet.. Det var helt forferdelig.. Men forhåpentligvis så går det jo bra - Det er ihvertfall det jeg sier til meg selv.

Uroer meg og, men det er fordi jeg har mistet to ganger allerede :( Men var på ultralyd på fredag, og foreløpig ser alt fint ut! :) Så nå håper jeg at denne spiren holder løpet ut <3

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har aldri blødd i svangerskap. Hadde en ufullstendig sa sist som de sa, ingen blødning og ingenting å se i livmor. Så jeg er nervervrak uansett.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg kjenner litt på det hver dag. Jeg fikk aldri tatt noen tester, men er ganske sikker på at jeg har vert gravid og mistet. Begynte å blø litt rundt da jeg skulle ha mens, men det var bare pittelitt. Så et par uker etterpå blødde jeg i 5 dager mot vanlige 2-3. Jeg var på ferie og det var defor jeg aldri testet. Håper jo dette skal gå bra, men kommer nok ikke til å slappe helt av før uke 12. Synd man skal føle det slik, når sjansen er såpass stor for at det går bra.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er av en eller annen grunn har jeg ikke begynt å bekymre meg enda.
Det tross at vi har 4 MA'er og 1 SA bak oss.

Sent from my iPad using BV Forum

Det er ikke så mye og gjør hvis det skjer noe får bare håpe på det beste :-)

Har ikke blød noe mye bare litt og ikke fått noe vondt mer enn litt murringer så har håpet oppe for at det går bra.

Blødde litt med de to forrige og gikk og stressa like mye da men det gikk jo fint så går nok fint nå og :-)

*krysser fingre og tær*

Er og nervøs! Men sist merket eg ikkje at fosteret døde før eg var på en ul

Uff, håper det bare er en ufarlig blødning du har. Jeg er veldig nervøs for å miste igjen, men prøver å tenke positivt :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp