rai
Elsker forumet
Hmmmm...redd jeg begynner miste melka jeg...driver å prøver på å amme henne masse for å øke,men hun bare skriker og er sulten virker det som.Jeg har gitt mme på kvelden noen uker nå,av samme grunn,det kom jo ikke mer melk uansett hvor mange timer jeg satt med puppen ute[:(]
måtte gi henne bittelitt mme alt nå(normalt sett er det bare kl 2100 hun får flaske ,spiser da ca 100) da hun bare skreik og hylte uansett hva jeg gjorde,tydelig at hun ikke ble fornøyd med bare puppen.
må legge til at i natt har hun vært våken annahver time for mat.
Huff,jeg er SÅ DRITTFAENSLEI av å amme til tider,men dette syns jeg bare er trist,om jeg mister melka alt nå.tips mottas med takk,en klem likeså[:D][:D]
måtte gi henne bittelitt mme alt nå(normalt sett er det bare kl 2100 hun får flaske ,spiser da ca 100) da hun bare skreik og hylte uansett hva jeg gjorde,tydelig at hun ikke ble fornøyd med bare puppen.
må legge til at i natt har hun vært våken annahver time for mat.
Huff,jeg er SÅ DRITTFAENSLEI av å amme til tider,men dette syns jeg bare er trist,om jeg mister melka alt nå.tips mottas med takk,en klem likeså[:D][:D]
,bedre humør allerede[:D][:D][:D]
Klem
spiser sunnere og kutta all dritmat ,men spiser nok for lite...har meldt meg inn i vektklubb,men passer på å prøve å spise mer enn det jeg får oppgitt jeg skal ha pr dag.(pga amminga...hmmm).Men da jeg har ført inn er jeg nesten ALLTID i minus!får bare hive innpå mer!

[:)][:)]