Bia123
Flørter med forumet
Æsj! Fader at magefølelsen stort sett stemmer slev om det også er bra! Vært på UL idag, og ja.. Gikk ikke så veldig bra akkuratt. Skulle egentlig vært 8+1 idag, men her var det missed abortion! Så.. Sånn er det med den saken! Det jeg fryktet skjedde selvfølgelig. Var vel noe inni kroppen min som sa til meg at jeg ikke følte meg gravid, derfor jeg tok tidlig UL, for har gått med den følelsen de siste ukene! Ikke hatt noe vondt eller noen ting, men har bare ikke følt meg gravid. 8+1 og den eneste symptomer jeg har hatt er positiv test!! Vet jo at mange også ikke har sympyomer, er vanlig det også! Men følte her at det var noe mer, og var redd for at det ikke levde noe der. Jaja, imorgen har jeg fått innkallelse til sykehuset for å bli kvitt dette på en måte, noen uker med blødning, så prøve på nytt etter det. Jeg ønsker dere alle lykke til videre
kommer nok til å gå veldig bra med dere alle! Kjedelig at jeg var litt uheldig her, men sånt skjer! Nå vet jeg hvertfall at jeg kan bli gravid! Så er bare å kjøre på igjen
så trist! Grusomt når kroppen "lure" ein på den måten! Masse lykke til neste gang!