Mistanken min stemte:/

Bia123

Flørter med forumet
Æsj! Fader at magefølelsen stort sett stemmer slev om det også er bra! Vært på UL idag, og ja.. Gikk ikke så veldig bra akkuratt. Skulle egentlig vært 8+1 idag, men her var det missed abortion! Så.. Sånn er det med den saken! Det jeg fryktet skjedde selvfølgelig. Var vel noe inni kroppen min som sa til meg at jeg ikke følte meg gravid, derfor jeg tok tidlig UL, for har gått med den følelsen de siste ukene! Ikke hatt noe vondt eller noen ting, men har bare ikke følt meg gravid. 8+1 og den eneste symptomer jeg har hatt er positiv test!! Vet jo at mange også ikke har sympyomer, er vanlig det også! Men følte her at det var noe mer, og var redd for at det ikke levde noe der. Jaja, imorgen har jeg fått innkallelse til sykehuset for å bli kvitt dette på en måte, noen uker med blødning, så prøve på nytt etter det. Jeg ønsker dere alle lykke til videre:) kommer nok til å gå veldig bra med dere alle! Kjedelig at jeg var litt uheldig her, men sånt skjer! Nå vet jeg hvertfall at jeg kan bli gravid! Så er bare å kjøre på igjen:)

Så forferdelig trist :( ta vare på deg selv og lykke til i morgen <3 håper det sitter en spire hos deg igjen snart og at den holder seg der i 9 mnd. Klem <3

Huff, så trist da :-( Ønsker deg lykke til videre med prøvingen. Sender deg en god klem <3

Så trust. Har vært gjennom det samme. Håper du kommer deg raskt igjen, og lykke til videre!

Å nei så innmari trist :( Er så fælt med MA altså, at man kan gå i det uvisse uten å få beskjed om at noe er galt :mad: Håper det fester seg en sterk spire raskt ♡

Ånei, dette var utrolig trist å høre... Føler VIRKELIG med deg <3 Stor klem til deg, og lykke til videre.

Ønsker deg så mye lykke til videre

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

:love022 så trist! Grusomt når kroppen "lure" ein på den måten! Masse lykke til neste gang!

:( :(... stoor trøsteklem og masse lykke til videre ...

Ånei, enda en :( Ta vare på deg selv! Klem

Fikk du utskrapning eller cytotec? Veldig spent på om dette virker...

Håper det går bra med deg også

Last edited:
:( Sender en klem. Er så lite annet man kan gjøre. Lykke til med neste forsøk!!

Så trist.. :( Forferdelig trist å miste. Har vært igjennom det en gang selv, så vet hvor vanskelig det er.
Ønsker deg lykke til videre!

Kjedelig med MA! Men som du sier, du vet jo at du kan. Heldigvis!
Lykke til med prøvingen <3

Liten trøst er at tiden faktisk går raskere når man er prøver enn det den har gjort de første ukene her!

Back
Topp