Mistanke..

Syntes det hørtes litt shady ut, men jeg er generelt skeptisk til folk da :p

(Oops klarer ikke trykke riktig her gitt)

Jeg har nok reagert litt etrer 7 år ja. Hadde nok takket, men ellers ikke gjort noe mer. Møte personen hadde jeg ikke gjort. Hørtes veldig merkelig ut for meg :/ at noen plutselig skulle ta kontakt med "hei så fine barn du har" etter 7år og eneste kontakten vi hadde hatt var et gruppeprosjekt....ehm nei. Hadde samtalen begynt mer nøytralt hadde jeg nok reagert lott anderledes.

Får mer følelsen av at han er en ensom/"desperat" fyr, som gjerne vil ha kontakt/en flørt. Og å komplimentere barna dine syntes han var en god icebreaker.
Jeg tror at hadde han hatt ondt i sinne, så hadde han tvert imot IKKE åpnet ved å snakke om barna. For da ville han ha prøvd å skjule hensiktene sine fra starten.

Er som deg veldig forsiktig med bilder på nett, så nå fikk jeg hvertfall greie på at profilbildet mitt på whatsapp kan ses av alle som lagrer nr mitt på tlf.
Ja, kanskje han så det akkurat da? :)

Syns du høres litt paranoid ut. Å hoppe rett til muligheten for at han er pedofil eller what not med en gang?

Kan ikke si det hadde lyst noen varsellampe hos meg, men hadde vel undret litt over hvorfor han vil ha kontakt. Som Sara sier så finnes det en mellomting mellom paranoid og naiv.

Hvis du er usikker eller uinteressert så bare ignorerer du.

Hatt samme greie men på facebook. Men det er ganske høffelig og ikke minst isbrytende for å starte en samtale med noen du ikke har snakket med på noen år:)

Hadde virkelig ikke tenkt noe ille om det, mer som en samtalestarter i stedet for hvordan har du det. De fleste med barn er jo glade i å snakke om barna sine.

Synes det er merkeligere at du fortsatt har telefonnummeret til en mann du gjorde en oppgave med for 7 år siden :p hehe.

Hadde virkelig ikke tenkt noe ille om det, mer som en samtalestarter i stedet for hvordan har du det. De fleste med barn er jo glade i å snakke om barna sine.

Synes det er merkeligere at du fortsatt har telefonnummeret til en mann du gjorde en oppgave med for 7 år siden :p hehe.
Hadde ikke nr hans lagret lengre nei, det holder at motparten har ditt nr for å se deg på whatsapp ;)

Jeg har forresten nummeret til folk jeg ikke har hatt kontakt med på 7-8 år. De bare har ikke blitt slettet

Hmm. jeg tenker han ville ha kontakt med deg ?

Enig med de over som tenker at han ikke hadde snakket om barna hvis han hadde noen slike hensikter..

Samtidig er jeg stor tilhenger av magefølelse. Du har jo møtt mannen før, så kanskje andre ting enn kun meldingen spiller inn på magefølelsen din også? Stol på magefølelsen din! Hadde bare latt være å svare på mld og prøvd å glemme den :)

Jeg har forresten nummeret til folk jeg ikke har hatt kontakt med på 7-8 år. De bare har ikke blitt slettet

Måtte sjekke selv etter å ha lest innlegget ditt og det har faktisk jeg og :p tydeligvis lagret på simkort eller noe og blitt med hver gang jeg har bytta telefon :D

Jepp, lagra på simkort eller blitt med i overførsel fra en telefon til den neste

Back
Topp