Bkno0804482
Betatt av forumet
Unødvendig å kalle henne paranoid synes jeg. Dårlig nett-høflighet.Det at han sa at barna dine er søte var sikkert bare en måte å starte meldinga på. Du virker litt paranoid.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Unødvendig å kalle henne paranoid synes jeg. Dårlig nett-høflighet.Det at han sa at barna dine er søte var sikkert bare en måte å starte meldinga på. Du virker litt paranoid.
Nett-høflighet faktiskUnødvendig å kalle henne paranoid synes jeg. Dårlig nett-høflighet.
Jepp, faktisk!;-)Nett-høflighet faktisk![]()
Ja, kanskje han så det akkurat da?Er som deg veldig forsiktig med bilder på nett, så nå fikk jeg hvertfall greie på at profilbildet mitt på whatsapp kan ses av alle som lagrer nr mitt på tlf.
Hadde ikke nr hans lagret lengre nei, det holder at motparten har ditt nr for å se deg på whatsappHadde virkelig ikke tenkt noe ille om det, mer som en samtalestarter i stedet for hvordan har du det. De fleste med barn er jo glade i å snakke om barna sine.
Synes det er merkeligere at du fortsatt har telefonnummeret til en mann du gjorde en oppgave med for 7 år sidenhehe.
Jeg har forresten nummeret til folk jeg ikke har hatt kontakt med på 7-8 år. De bare har ikke blitt slettet