Mista baby...

Jeg har en gutt født i juli 2010.

Hadde termin med lillebrog 9 april 2014. Mista i Dødfødsel svangerskapsuke 34.

Termin 22 april 2015.

Så for meg spiller det ingen rolle om jeg er 12 uker eller 38 uker. Det kan faktisk skje når som helst <3 vi har ingen garantier, vi må bare håpe <3

Termin 22 april 2015.

Så for meg spiller det ingen rolle om jeg er 12 uker eller 38 uker. Det kan faktisk skje når som helst <3 vi har ingen garantier, vi må bare håpe <3
Uff, føler med deg! Håper du får den oppfølgingen du føler du har behov for!

Jeg har hatt SA 5 ganger og et svangerskap utfor livmoren

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for alle som vill dele! Føler med dere som har mistet! Grusomt!
Men godt å høre at det også kan gå greit.
Krysser fingrene for oss alle sammen!

Hadde en exu for 3 mnd siden, så ble ufattelig glad når jeg ble gravid igjen nå, men også bekymret! Håper på hode nyheter i morgen :)

Termin 22 april 2015.

Off det må være forferdelig å oppleve:/ håper du har fått hjelp til p bearbeide hendelsen;)

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Termin 22 april 2015.

Uff så grusomt! Klem til deg. Håper det går greit denne gangen!

Ja, all ros til sykehuset og jordmoren som har fulgt oss opp. Vi har nesten daglig kontakt og hun har ordnet tidlig ultralyd.

Men dette er veldig spesielt svangerskap! Et spekter med følelser som jobber i alle retninger! Men det eneste vi kan gjøre er å ønske og

Hatt en exu der de fjerna høyre eggleder, og en MA i uke 13 (fosteret døde i uke 9/10)
Trist å lese om så mange som har mista :( denne gangen MÅ d jo gå bra for oss alle :)

Jeg har hatt en SA i februar i år. Har vært gravid en gang før det og det resulterte i en velskapt sønn :) Så håper det går bra denne gangen :)

Back
Topp