Mista baby...

storesøster

Glad i forumet
Hei dere. Er det mange av dere som har mista noen gang? Jeg har aldri opplevd det selv. Men hører det er mange som mister. Tenker jeg har vært utrolig heldig til nå som ikke har måttet gå igjennom det! Så håper dette er tredje svangerskap jeg skal igjennom uten å miste spiren!!!
Krysser fingrene så for at det går greit denne gangen også!!
Men kjenner jeg er så nervøs!!

Storesøster 2009
Lillesøster 2013
Lille spire 2015

Mista 10 ganger...7SAog3exu . Så håper og ber til høyre makter hver dag om at det skal gå bra denne gangen!!!

Jeg har bare mistet én gang hittil og vært gravid tre ganger tilsammen. Første svangerskap var helt problemfritt og jeg hadde ingen bekymringer. Neste graviditet var jeg veldig redd og stressa for å miste, og da gjorde jeg det også. Denne gangen håper jeg det går bra!

Heldig du som aldri har mistet. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har mistet 5 ganger, 4*MA og en SA.

Siden jeg sluttet på pillene i fjor har jeg mistet to ganger. Håper og krysser fingrene for tredje gangen ❤

❤ alle gode ting er tre ❤

Uff så forferdelig! Å miste en liten spire! Ja jeg er veldig heldig! Håper det fortsetter!

Jeg har mistet en gang i uke 13. Det var første gangen jeg var gravid. Gangen etter gikk det bra og håper at det går fint hele veien denne gangen også. Fikk tidlig ul på jenta vår siden jeg mistet gangen før og får det igjen nå fordi jeg kjenner at jeg stresser med dette. Hadde nok gått noen uker uten liv før aborten kom igang, så jeg ble mindre stresset når jeg så hjerteslag på ul :)

Noen som aldri har mista før?

Storesøster 2009
Lillesøster 2013
Lille spire 2015

Jeg er nå gravid for 4 gang i år. Så har mistet 3 i tidlig MA og SA.
Hadde også en dødfødsel ifjor sommer. Så nå håper jeg vi kommer oss i mål ♡

♡ ønsker en liten ♡

Uff så forferdelig dollymama! Håper det snart klaffe for deg! Klem

Har mista 3 ganger, 2 ganger før jeg fikk jenta mi og 1 gang nå i mars...

❤️Jente 2011
❤️August 2015

Har mista 3 ganger, 2 ganger før jeg fikk jenta mi og 1 gang nå i mars...

❤️Jente 2011
❤️August 2015

August 2015?

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg har aldri mistet. Har bare vært gravid en gang før og hun er snart 5år :) Håper jeg er like heldig denne gangen :)

Har aldri mista. 3 barn, alle på 1pp, 4.barn i magen det også på 1pp. Så jeg er heldig synns jeg :-)

....men de fleste har nok mistet uten at di er klar over det, da en SA og kan utarte seg som en vanlig mens..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

3 ganger gravid, gravid på 2., 1. Og 2. pp. MA den i midten.... :-/ Første er nå 2,5 år og siste er 5+6... :-)

Noen som aldri har mista før?

Storesøster 2009
Lillesøster 2013
Lille spire 2015

Jeg har aldri mistet. Sikkert derfor jeg er ganske avslappet i forhold til det.

Men mistanker at jeg kanskje hadde en SA måneden før jeg ble gravid med førstemann, men det var før forventet mens m.

*27.08.2013*
*14.04.2015*

Back
Topp