Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MammaMø og KråkaEr litt redd for alt de knytte greiene jeg. [8D] Redd for at jeg ikke skal få det til, så blir det bare liggende og aldri brukt.
Selv foretrekker jeg elastisk bæresjal til nyfødt og opp til ca 4mnd (alt etter vekten til babyen),
og siden mei-tai så lenge som bæring er aktuelt [:D] Love love love godt bæretøy!!! [:D]
ORIGINAL: Lene1986
ORIGINAL: MammaMø og KråkaEr litt redd for alt de knytte greiene jeg. [8D] Redd for at jeg ikke skal få det til, så blir det bare liggende og aldri brukt.
Selv foretrekker jeg elastisk bæresjal til nyfødt og opp til ca 4mnd (alt etter vekten til babyen),
og siden mei-tai så lenge som bæring er aktuelt [:D] Love love love godt bæretøy!!! [:D]
ORIGINAL: MammaMø og KråkaHmmm.. Kansje jeg skal prøve.. men du, syr ikke du mei-tai?? [8D]
ORIGINAL: Lene1986
Du lærer deg knyttingen RASKT! Prøve noen ganger hjemme før du begynner å styre med denslags på kaféer eller parkeringsplasser, og etterhvert når du har fått teken på det hjemme så er det null stress å gjøre det ute blandt folk [;)] [:)]