• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

MissMe!

Lene1986

Forumet er livet
Den bæreselen du har, Hvor i alle dager kjøpte du den? [:D] Kan du bruke den fra fødselen av??

den som jeg og charaina har kan brukes fra fødselen av[;)] Med spedbarnsinnlegg... måtte bare[8D]

ÅÅ hva heter den da?? [:D] Bruker du den enda på han?

Manduca, Ergo og Beco butterfly har alle samme bære-prinsippet. Spørs egentlig på smak og behag. Vet ikke med de andre, men Manducaen har ihvertfall integrert spedbarnsinnlegg. Men de trenger det kun de første 2 månedene før de kan bæres uten så hadde ikke latt det være avgjørende for valget[;)]
Vi har Manduca. Bærer både Anna og Mari i den!! (Ikke på samtidig da..[8D])

Ellers foretrekker jeg Mei-teien til Mari mens hun er så liten, men bruker mest Manducaen siden jeg må knytte på meg utendørs når jeg er på bytur..[;)]

Ok. Takk for svar!! Har veldig lyst på noe bære greier denne gangen her. Hehe.. Må være litt praktisk å ha vil jeg tro. 

Selv foretrekker jeg elastisk bæresjal til nyfødt og opp til ca 4mnd (alt etter vekten til babyen),
og siden mei-tai så lenge som bæring er aktuelt [:D] Love love love godt bæretøy!!! [:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Selv foretrekker jeg elastisk bæresjal til nyfødt og opp til ca 4mnd (alt etter vekten til babyen),
og siden mei-tai så lenge som bæring er aktuelt [:D] Love love love godt bæretøy!!! [:D]
Er litt redd for alt de knytte greiene jeg. [8D] Redd for at jeg ikke skal få det til, så blir det bare liggende og aldri brukt.

ORIGINAL: Lene1986

Er litt redd for alt de knytte greiene jeg. [8D] Redd for at jeg ikke skal få det til, så blir det bare liggende og aldri brukt.

Du lærer deg knyttingen RASKT! Prøve noen ganger hjemme før du begynner å styre med denslags på kaféer eller parkeringsplasser, og etterhvert når du har fått teken på det hjemme så er det null stress å gjøre det ute blandt folk [;)] [:)]

ORIGINAL: Lene1986

Du lærer deg knyttingen RASKT! Prøve noen ganger hjemme før du begynner å styre med denslags på kaféer eller parkeringsplasser, og etterhvert når du har fått teken på det hjemme så er det null stress å gjøre det ute blandt folk [;)] [:)]
Hmmm.. Kansje jeg skal prøve.. men du, syr ikke du mei-tai?? [8D]

Back
Topp