Ja det må jo det bliDet blir vel en løsning på det til slutt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det må jo det bliDet blir vel en løsning på det til slutt![]()
Mangler TO!Ja det må jo det bli![]()
Haha, noen er de fleste samkjørte på, men noen av oss er plassert rundt på mange forskjellige titlerVar veldig vanskelig å plassere noen, men tok det ut fra mitt inntrykk. Ikke sikkert andre er enige da![]()
hehe, tror jeg mangler 3. Men sendte de jeg hadde til klatremus, så får jeg se om jeg kommer på noe til de tre sisteMangler TO!men for å få plass trur jeg at noen andre må vike
haha! Dette var ikke bare lett
![]()
Haha, noen er de fleste samkjørte på, men noen av oss er plassert rundt på mange forskjellige titler
Dere gjør en god jobb jenter![]()
Jeg tror vi skal klare dette uten avstemning. Ser sånn ut foreløbig
Har klart å plassere en tittel på alle untatt en foreløbig, og har ikke fått inn halvparten av listene enda![]()
Ja det var ikke så dumthehe, tror jeg mangler 3. Men sendte de jeg hadde til klatremus, så får jeg se om jeg kommer på noe til de tre sisteHvis ikke regner jeg med andre har noe å si der
![]()
Men du er vel i alles øyne "Miss Babyverden" uansettweee, så stilig! JEG OG VIL, JEG OG VIL! (Fillen og at jeg ikke tilhører denne gruppen!)
takk ;-)Men du er vel i alles øyne "Miss Babyverden" uansett![]()
Mangler TO!men for å få plass trur jeg at noen andre må vike
haha! Dette var ikke bare lett
![]()
Men du er vel i alles øyne "Miss Babyverden" uansett![]()
Ja, har gjort det jeg også, men er ikke lett for det omhaha ja det vart værre jo flere je hadde plassertmen det kunne ha noe med at je plasserte de je var sikker på først
![]()
Du er jo juni2012's "har svaret på alt"weee, så stilig! JEG OG VIL, JEG OG VIL! (Fillen og at jeg ikke tilhører denne gruppen!)
Ja, har gjort det jeg også, men er ikke lett for det omhaha
weee, så stilig! JEG OG VIL, JEG OG VIL! (Fillen og at jeg ikke tilhører denne gruppen!)