Herved gjennom min første MA med sistemann på frys.. har noen erfaringer med hvor lenge etter man kan begynne på ny stimulering? Kan man teknisk sett begynne på første mens?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet flere ønsker en mens etter bortfallsblødning <3Herved gjennom min første MA med sistemann på frys.. har noen erfaringer med hvor lenge etter man kan begynne på ny stimulering? Kan man teknisk sett begynne på første mens?
Så kjedeligHerved gjennom min første MA med sistemann på frys.. har noen erfaringer med hvor lenge etter man kan begynne på ny stimulering? Kan man teknisk sett begynne på første mens?
Var også veldig mye rot med de to neste syklusene mine. Ventet flere dager over tiden på mensen.Herved gjennom min første MA med sistemann på frys.. har noen erfaringer med hvor lenge etter man kan begynne på ny stimulering? Kan man teknisk sett begynne på første mens?
Føler meg deg. Jeg måtte også stå over en syklusVar også veldig mye rot med de to neste syklusene mine. Ventet flere dager over tiden på mensen.
Tusen takk for svar! Da er det nok bare å vente.Så kjedelig. Jeg måtte ha en vanlig mens i mellom.
Fikk du bli satt opp på ny stimulering eller måtte du vente med det også?Jeg har og fått beskjed om å vente til etter mens som gjerne kommer 4-6 uker etter aborten.
Dette var generelt for å prøve, ivf eller vanlig prøving, ikke fertilitetsklinikken som sa det, men gynekologisk der jeg fikk piller og sånn for å få det ut.Fikk du bli satt opp på ny stimulering eller måtte du vente med det også?