Herved gjennom min første MA med sistemann på frys.. har noen erfaringer med hvor lenge etter man kan begynne på ny stimulering? Kan man teknisk sett begynne på første mens?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet flere ønsker en mens etter bortfallsblødning <3Herved gjennom min første MA med sistemann på frys.. har noen erfaringer med hvor lenge etter man kan begynne på ny stimulering? Kan man teknisk sett begynne på første mens?
Så kjedeligHerved gjennom min første MA med sistemann på frys.. har noen erfaringer med hvor lenge etter man kan begynne på ny stimulering? Kan man teknisk sett begynne på første mens?
Var også veldig mye rot med de to neste syklusene mine. Ventet flere dager over tiden på mensen.Herved gjennom min første MA med sistemann på frys.. har noen erfaringer med hvor lenge etter man kan begynne på ny stimulering? Kan man teknisk sett begynne på første mens?
Føler meg deg. Jeg måtte også stå over en syklusVar også veldig mye rot med de to neste syklusene mine. Ventet flere dager over tiden på mensen.
Tusen takk for svar! Da er det nok bare å vente.Så kjedelig. Jeg måtte ha en vanlig mens i mellom.
Fikk du bli satt opp på ny stimulering eller måtte du vente med det også?Jeg har og fått beskjed om å vente til etter mens som gjerne kommer 4-6 uker etter aborten.
Dette var generelt for å prøve, ivf eller vanlig prøving, ikke fertilitetsklinikken som sa det, men gynekologisk der jeg fikk piller og sånn for å få det ut.Fikk du bli satt opp på ny stimulering eller måtte du vente med det også?
Vi fikk iallefall beskjed om å vente med samleie til jeg ikke blødde mer pga infeksjonsfare - så man kan prøve naturlig FØR første mens, så regner med det er det samme for kirurgisk abort.Ser du spør om stimulering. Men vet noen om man kan prøve naturlig etter første mens, etter en kirurgisk abort pga MA?
Ser du spør om stimulering. Men vet noen om man kan prøve naturlig etter første mens, etter en kirurgisk abort pga MA?
Okey, men får man da en EL etter denne aborten, eller blir det å vente på neste mens før det blir en EL? Tar vel litt tid før hcg synker også noe som kan slå ut på EL-testene har jeg skjønt.Jeg fikk beskjed om å verken ha sex eller bruke badekar etc. de første 14 dagene, og vente til jeg hadde sluttet helt å blø.
Man kan få EL, men kommer helt an på hvor langt du var på vei og hvor høy HCG du hadde. Er også veldig individuelt hvor fort HCG synker. Ja, om man har HCG i kroppen så kan dette tulle med EL-testene.Okey, men får man da en EL etter denne aborten, eller blir det å vente på neste mens før det blir en EL? Tar vel litt tid før hcg synker også noe som kan slå ut på EL-testene har jeg skjønt.
Jeg fikk beskjed av klinikken om å vente en syklus. Dette fordi det fortsatt kan være rester igjen, og for å gi kroppen litt ro. MA kan være voldsomt for systemet. Jeg tror de fleste klinikker forventer en ventesyklus.Ser du spør om stimulering. Men vet noen om man kan prøve naturlig etter første mens, etter en kirurgisk abort pga MA?
Ja, vet det er slik med IvfJeg fikk beskjed av klinikken om å vente en syklus. Dette fordi det fortsatt kan være rester igjen, og for å gi kroppen litt ro. MA kan være voldsomt for systemet. Jeg tror de fleste klinikker forventer en ventesyklus.
Jeg fikk anbefalt å vente uansett, men vet at flere har prøvd (og blitt gravide) på syklus etter MA.Ja, vet det er slik med IvfMen lurte på om man da jan prøve naturlig eller om man bør vente?
Ble anbefalt å vente, men det var heller ikke noe medisinsk i veien for å prøve selv, men mer at kroppen hadde godt av å få stabilisere seg og helbrede.Ja, vet det er slik med IvfMen lurte på om man da jan prøve naturlig eller om man bør vente?