[miss] sin bildetråd

[miss]

Forumet er livet
Min egen bildetråd frå tida i svangerskapet, fødselen og tida som mamma for Mari

Litt forhistorie

Desember 05 spør min kjære meg om me ikkje skal prøve å bli gravide
Januar 06 starta eg aldri på p-pillen etter nyttårsskifte[;)]

Fram til juni 06 er me "forsiktige" for eg var usikker først..

Mars 07 er eg til fastlegen min, tek blodprøver. Syklusen har vore på bærtur..[&:]
Juni 07 er eg til gyn. for utredning, 1 år som prøvar, 1,5 år utan p-piller.
Des 07 prøver eg min første av 6 pergokurer.

Mai 08 er eg til gyn igjen, enda ikkje blitt gravid.
Juli 08 blir prøverørssøknaden sendt til Hagesund, men dei har ferie i heile juli.

Sept 08 kjem brevet med div infor og blodprøve ark
Okt 08 er me inne på forsamtale, får medisinstart samme mnd[:D]

Nov 08 inne på kontrollar for å sjekke eggutviklinga i slutten av mnd
Des 08 egguttak, innsetting og til slutt POSITIV test! O'LYKKE[:D][:D]

Heilt i begynnelsen, dei første testane, utviklinga i magen..

Etter innsetting 5.desember fekk eg testedato 18.desember.
Hadde på forhånd bestemt meg for at eg IKKJE skulle testa før..
Så bestilte graviditets-testane seinast mulig, slik at eg skulle få dei rundt ein 2 dagar før.
Mandag 15.desember låg testane i postkassa då eg kom heim frå jobb..
Gjett om eg blei frista[8D][8D] og når ein svaak-svak strek kom fram på testen..
Spenningen var stoooor! Så stor at eg knapt sov natt til dagen etter
og testa i 3-4tida om morningen.. Og til min stooore glede blei den godt positiv!

[hr]
Kopiert frå sv.skapsdagboka mi, link her:

17.desember 2009

Heilt utrulig..[:)] såå fantastisk..

Kan ikkje forstå da heilt endo. Men eg e faktisk gravid[:D]

På mandag 15.12.08 fekk eg billig testar i posten som eg hadde bestilt, skulle ha i hus til torsdag 18... Min egentlige testedato[;)] Fristelsen blei ganske stor, og rundt halv 3 tok ein test.. Den blei svak positiv, tok ein til rundt 1 time seinare, der blei resultatet det samme.. Var ein strek, men den var altså svak.

På tirsdagsnatto, eller natt til tirsdag, rundt halv 4-tida, så tok eg ein CB +, og den blei positiv..[:D] Tok endo ein billig test og den og blei klart meir positiv enn dei frå dagen før..[:)]

Så i dag i 7-tida, tok eg endelig CB digital..[:D] Og den viste Gravid[:D]

No er eg og samboar i gledesrus, og me gler oss til alt som fører dette med seg[:)][:)]

JIPPIII, ME ER GRAVIDE[:D][:D]

[miss] & M..

[hr]
Tester tatt til no[:D] to øvste er fra 16.12.08, de nedste fra 15.12.08

Digital 17.12.08

[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

[hr]
Slik går utviklinga i flg kalkulatoren frå Ønskebarn

Innsettelse av egg - unnfangelse finner sted ca: 05.12.2008 - eit perfekt lite egg blei satt inn på formiddagen

Hjertet begynner å slå (uke 7) ca: 09.01.2009 - herlig, herlig tanke

Tid for tidlig ultralyd (uke 7) ca: 09.01.2009 - 7.januar fekk me sjå eit nydelig hjerta banka

Armer og ben er påbegynt (uke 8) ca: 16.01.2009

Ansiktet har begynt å formes (uke 9) ca: 23.01.2009

Hjertet har utviklet alle fire kammere (uke 10) ca: 30.01.2009 - 2.februar var me på ny ul, hjerta var akkurat som det skulle være

Grunnlaget er klart, nå skal den bare videreutvikles og vokse (uke 11) ca: 06.02.2009

Risikoen for SA reduseres (uke 12) ca: 13.02.2009 - 11.februar 12 vekers grensa er nådd!!!

Kjønnsorganene er ferdig dannet (uke 13) ca: 20.02.2009

Skjelettet er dannet, men er fortsatt bare brusk (uke 14) ca: 27.02.2009

Blodsirkulasjonen er igang (uke 15) ca: 06.03.2009

Guttenes urinrør er i hovedsak ferdig (uke 16) ca: 13.03.2009

Livmoren din er omtrent så stor som hodet til en nyfødt baby (uke 17) ca: 20.03.2009

Tid for ordinær ultralyd (uke 18) ca: 27.03.2009 - 25.mars var på me ul, og i magen gøyme da seg ei prinsessa

Du kan nå fint høre hjertelyden med dopler hos jordmor (uke 19) ca: 03.04.2009

Øynene åpner seg (uke 20) og med tvillinger skal du nå sykemeldes (uke 20-22)ca: 10.04.2009

Mange begynner å kjenne liv nå (uke 21) ca: 17.04.2009

Fosteret er dekket av fine hår (uke 22) ca: 24.04.2009

Tennene har begynt å danne seg (uke 23) ca: 01.05.2009

Babyen kan overleve å bli født nå (uke 24) ca: 08.05.2009

Babyen kan høre nå (uke 25) ca: 15.05.2009

Søvnmønsteret dannes (uke 26) ca: 22.05.2009

Noen babyer begynner å hikke av fostervannet den drikker (uke 27) ca: 29.05.2009

Babyen kan kjenne igjen mamma og pappas stemme (uke 28) ca: 05.06.2009

Kroppen er nå større enn hodet (uke 29) ca: 12.06.2009

Mange begynner å merke kynnere nå (uke 30) ca: 19.06.2009

Lungene er såpass ferdige at de kan fungere om babyen blir født nå (uke 31) ca: 26.06.2009

De fleste nerve- og muskelcellene er ferdig dannet (uke 32) ca: 03.07.2009

Babyens hud er rosa og begynner å bli glattere fordi underhudsfettet har begynt å komme (uke 33) ca: 10.07.2009

Babyen er i prinsippet ferdig og skal bare fetes opp før fødsel (uke 34) ca: 17.07.2009

Proporsjonene mellom babyens hode, armer, ben og kropp er nå slik de skal være (uke 35) ca: 24.07.2009

Det begynner å bli ganske trangt der inne nå (uke 36) ca: 31.07.2009

Siste uken hvor babyen regnes som prematur (uke 37) ca: 07.08.2009

Babyen vil fremdeles være dekket av et fettlag om den blir født nå (uke 38) ca: 14.08.2009

Babyen kan nå kjenne igjen lukten av mamma (uke 39) ca: 21.08.2009

Antatt termin ca: 28.08.2009

Frå babyverden sine sider:

Unnfangelsen finner sted omkring: 3. desember 2008 - sånn ca. egget ble satt tbake 5.des
Hjertet begynner å slå: 28. desember 2008 - herlig såg det på ul. 7.jan
Embryoet beveger seg: 21. januar 2009 - rart å tenka på..
Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 28. januar 2009 - hihi, ja, me såg eit lite foster snurra på seg på ul den 2.feb
Alle indre organer er ferdig formet: 28. januar 2009 - fantastisk å tenke på
Risikoen for spontanabort avtar: 11. februar 2009 - å så deilig å ha nådd 12 veker og 2.trimesteret
Kvalmen avtar for de fleste: 18. februar 2009 - slutta å vær kvalmen rundt veke 11, ikkje at eg var sååå plaga med kvalme då..
Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 25. februar 2009 - stilig å tenke på, og 1 mnd til ord. ul
Fosteret svelger og tisser: 11. mars 2009
Tid for ultralyd: 18. mars 2009  - blir 25.mars for min del - var ei velskapt lita jente som låg inni magen min og koste med tommelen sin

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 25. mars 2009 - 31.mars var første gongen eg kjente bevegelse i magen - verdens deiligaste spark! Og var ikkje tvil om at det var spark!!
Fosteret begynner å få et søvnmønster: 8. april 2009
Fosteret begynner å høre: 29. april 2009 -hallo lille venn, håpar du har da bra i magen

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 27. mai 2009 - 6 årsdagen til meg og min kjære, tenk snart er me to blitt til 3..
Mange fostre legger seg med hodet ned: 1. juli 2009  - har lagt med hovudet ned eit par veker no, venter på at prinsessa skal feste seg!
Svangerskapspermisjonen begynner: 7. august 2009  - har ikkje vært fast ansatt, berre vikar, og vært lite jobbing dei siste mnd..
Antatt termindato: 28. august 2009 - me ventar i spenning

Alle ul-bilder

Første ultralyden var i Haugesund på fertilitetsklinikken, hadde med meg bestevennina mi
då M var vekke på jobb. Heilt fantastisk å sjå hjerta slå..

UL den 07.01.09 spira er 8 mm og akkurat 7 veker

[hr]

Andre ultralyden var i lag med min kjære, hos gyn. Brückner. All skryt
til Brückner, veldig flink å fortella og forklara kva som er på bilde og slikt.
Vil veldig gjerne at far skal vite også, når det er mor som gjennomgår sv.skapet[:D]

Frå UL den 02.02.09 og spira var 3,86 cm
Her er bilde 1:                                                      Her er bilde 2:

Hovudet ligg nedover og kroppen oppover,                 Ganske likt bilde nr 1, berre litt meir sidelengs her
dei to kvite "prikkene" på sidene er armene[:D]              og kan sjå ut som handa vinker oppe[:D]

[hr]
Tredje ultralyden var det igjen min kjære som var med på,
og igjen hos samme gyn. og magen gjømte det seg "en Perfekt liten jente"

Frå ul den 25.03.09, ordinær ul, 18 veker

Sutter på tommelen sin                             I profil

To bilder på et, ene er armen og handa(litt dårlig akkurat det) andre er ryggraden

Sutter på tommelen sin til og fra munnen

Vinker til oss

[hr]
Fjerde ultralyden blei etter at eg hadde smerter i magen, den var mamma med meg på.
Godt med desse mammene våre[:)][:)] var ganske redd ei stund der..

Den 17.04.09 våkna eg med sterke smerter på høgre side av magen, nede mot hoftekammen.
Det resulterte i at eg fekk komme til på sjukehuset for ul av babyen og magen min.
Der såg ALT bra ut, og det var ein STOR lettelse for meg[:)]

Fekk då sjå litlo i magen (no 90% sjanse, hehe) på vanlig ul, og 3D,
og i 3D så fekk eg med meg 2 bilder heim

Så her er i frå veke 21 + 2

Magebilder fra veke 23

Frå veke 23 begynte magen å veksa, før det hadde det i grunn vært lite
som tilsa at eg var gravid, foruten om trange bukser...[8D][8D]

Frå veke 23                                           Frå veke 24                                           Frå veke 25

Frå veke 26                                             Frå veke 27                                           Frå veke 28

Frå veke 29                                          Frå veke 30                                             Frå veke 31

Frå veke 33 (glømte 32[8D])                    Frå veke 34                                          Frå veke 35

Frå veke 36                                         Frå veke 37                                         Frå veke 38

Frå veke 39                                        

Siste magebilde 40+2 på termindato 28.08.09

Diverse handel og kjøp undervegs i svangerskapet

Babyklær

Kvit strømpebukse, to par kvite sokker og ei lue

Sokken i forhold til hånda mi                                   Hua i forhold til hånda mi

Kjøpte det etter eg var 12 veker, tørte ikkje kjøpa noko før dess

Etter ultralyd den 25.mars fekk me vita at det var 80% sjanse  for at det er ei jente som gjømmer seg i magen min..

Så har kjøpt ein liten drakt til litlo, syns den var sååå søt

Eit lite nærbilde av trykket

Handla litt fleire bodyar til litlo (HM)

Alle klærne til no (pr. 02.06.09)

Handla litt i dag når eg var på Lervik en tur [:D] (11.06.09)
2 Pysjamaser i str. 50 og en sparkebukse og drakt i str. 50

Babyutstyr

No har me lagt av vogn, det blei ei Emmaljunga smart duo i svart lik bilde under

La også av bilsete i dag, Besafe Izi sleep med base[:)]
I svart(med litt grått)det også[;)]

Å så har me handla seng, den tok me med heim[;)]
Troll tei sprinkelseng i sjokoladefarge,

3D ultralyd 28.05.09

I dag var det endelig vååår tur til å få møta prinsesso igjen gjennom 3D ul og at da var ei prinsessa var da ingen tvil om hehe

Alt såg fint ut med ho, ho som tok ul'en rekna ho til 1114gr no, pittelitt over gjennomsnittet. Eg spurte om ho kunne seia eller gjetta på vekta til fødselen/termin, og då sa ho mellom 3600-3800gr, kanskje nærmare 3800gr enn 3600gr. Så da blir spennande å sjå nett fine str om da blir 3,8kg i allefall!

Var sååå fascinerande å sjå ho på skjermen blei nesten litt rørt!! Ho hadde da fint i magen, var rolige og villige til å visa seg fram sånn av og til
Men ho likte seg best med kinnet atmed morkaka og med armane opp med fjeset Beina låg i kryss, hehe

No berre gleeer eg meg til å få møta ho i august! Og håpar mnd går fort fram til dess!!

Et par bilder frå seansen..
(fekk for øvrig 3 bilder på fotoark og 5 på vanlig ul-ark, samt 34 bilder på cd og 14 filmsnutter! Anbefaler Majorstuaklinikken Bergen på da sterkaste!!)

Lei seg eller eit smil?                                   Kløft i hako som mor og far

Godt med armar i nærheten av fjeset                Ein liten rockar allerede

Og beviset på at det er ei jente er navlestrengen som er mellom beina der, det mørket, men du kan sjå kjønnsleppene der

Ein liten filmsnutt: http://s300.photobucket.com/player.swf?file=http://vid300.photobucket.com/albums/nn6/miss86_photo/KARLSEN_2_A.flv&fs=1&os=1&ap=1

Då Mari kom til verda 31.08.09     

Frøkna er 2-3 min på bildet her

Det heile starta med svake rier søndagsmorgon 30 aug. i 10-tida, ingenting regelmessig, men nok til å få meg til å ta tida. Timane gjekk og riene var til og frå.. var ingenting særleg regelmessig over dei. Var oppe på kort-spel og middag hos mammo i frå ca kl.1400-1600 før me for heim. Og i 17-tida fant eg ut eg skulle kvile litt..for eg hadde sove lite den natta i forkant. Det gjekk dårleg. Etter ein halvtime-trekvarter med pusting og pesing og vonde rier fant eg ut at dusjen måtte no hjelpa.. Så inn i dusjen bar det. Klarte vel 10-15min før dampen blei for mykje og smertene veldig vonde.. Ringte på Morten som var på kaffi hos naboen og sa at NO må du komma heim. Og heim kom han.

Då klokka var ein plass mellom 1800-1830 ringte me til føden, for då var riene begynt å bli svært så vonde og kom med rundtom 5 min mellomrom.. Me måtte berre koma opp på sjekk fekk me beskjed om av jm på tlf, men virka ikkje som om dei trudde me var i fødsel... MEN kl.19.00 blei me innskrevne og opningen var 3 cm og me fekk beskjed om at me ikkje fekk reisa heim igjen for her var aktiv fødsel. Bagen hadde me med oss i bilen, i tilfelle me skulle nå bli innskrevne, og litt små-letta og små-sjokkert gjekk me inn på fødestua. Glade for å endelig vera i gong, men spente på kva som ventar.. Smertelindrande som eg brukte under fødselen var varmeflasker på mage og rygg, og på slutten lystgass etter vatnet blei tatt. Varme har pleid å hjelpa meg godt i forhold til mensensmerter, så det blei det eg brukte som hovud-smertelindring. Men då frøkna i magen begynte å få litt høg puls, då måtte eg ta vekk varmeflaska frå magen..men fekk beholde den i ryggen..*heldigvis*

I vaktskifte fekk me inn ei heilt fantastisk jordmor som hjalp oss(les: meg[:D]) så utrulig masse!! Kunne ikkje fått nokon bedre trur eg. Ho skraut meg opp i skyene, slik ho sikkert har gjort med MANGE andre fødane før, men gud det hjalp[8D] me snakka om trykkefasen før den var der, om at eg ville at ho skulle hjelpe meg, og unngå å rivne masse og då forklarte ho kva ho ville gjer, og at eg måtte gjer som ho sa.

Så i 23-tida kom det inn ei anna kvinne i fødsel, meir aktiv fødsel enn meg. Det resulterte i eit rombytte, der me måtte inn på eit familierom. Dette var eit par timar der me følte oss litt forlatte og ting var så uvisst.. Førstegongsfødane og aleine på eit rom, sjølvsagt med sambuar, men. Jordmor kom innom etter å ha tatt i mot ein baby, og sa at me straks skulle få komme inn på fødestua igjen. Dei måtte berre rydde og vaske litt og "lappe" sammen kvinna. Det gjekk vel 1,5t før ho kom inn og henta oss. Då var me lukkelege kan du tru[:D]

Klokka var vel rundt 0100-0130 då me var vel inne på fødestua. Riene kom og gjekk og var ikkje særlig behagelige no, og eg var ganske sliten og lei. Framleis brukte eg varmeflaska i ryggen som lindring. Men då eg ba min kjære om å stryka meg hardt og godt i korsryggen, endte det i ei miniblemme.. Eg hadde fått 1.gradsforbrenning gitt..[8|][8D] Og kunne ikkje bruke varmeflaske meir..[8D][:D]

Når klokka nærma seg 02, spurte jordmor om ho skulle ta vatnet etter å ha sjekka opningen, den var 7 cm då. Eg spurte om det kanskje ville få fortgong på ting, men det kunne ho ikkje garantere. Ofte gav det meir effektive rier, dog vondare, så kunne hjelpe på fortgang, men ingen garantiar. Men eg tok sjansen og ho tok vatnet. Huskar ho brukte ei stund før ho fekk hol på vannhinnene, meinar ho stakk på 1-2 hinner før det plutselig rant.. Rar følelse..

Fostervatnet var jo misfarga, så frøkno måtte få ein elektrode på hovudet for å følga ekstra med på ho og korleis ho hadde det. Riene var sterkare etter vatnet var teke, og eg begynte med lystgass. Syns egentlig det var lite hjelp i den, men eg fekk noko å konsentrere meg om inni mellom taka. Men eg slapp jo maska før toppen av ria, og dermed hjalp jo heller ikkje gassen som den kanskje kunne gjort.. Inni mellom rant det mellom beina følte eg, men det var normalt, for når frøkna var på veg nedi bekkent og ut så vrei ho seg, og dermed blei det opning med skuldrene eller noko huskar eg jm forklarte, og då fekk vatnet mulighet til å komma ut.

Kl.03 sjekka jordmor opninga igjen.. Til min store glede, og overraskelse, var det fullåpning!!! Jordmor gjekk ut av rommet og inn ved sida for å skrive litt journalar, og ba oss om å ringe eller hente ho når eg fekk trykketrang.
Etter ca 20.min kjente eg trykketrangen presse på..og huskar eg sa til Morten at "no må du henta hu, NO!!" -eller noko sånt..[8D]

Kl.03.30 begynte pressriene.. 10 min ut i dei blei det satt drypp på meg. Gjett kven som ikkje ville da, joda, meg.. "Måå du stikka meg i hånda, ååneeei.." Haha, der ligg eg midt i fødsel, og gruar meg for å få satt veneflon i handa.. Jordmor skratta litt av meg då.. Gjorde eg og etter på..[8D]

Og så, kl.03.49 31.08.09 kom verdas nydligaste jente til verda, mi vesle ? ? Mari ? ?

Ei fornøyd mamme som endelig fikk møta jento si, 3 dagar på overtid:

Her er eit av dei siste bilda av meg og magen, ca halvannen time før ho kom:

Slik veks Mari-mor

Nyfødt:

3470 gram tung, 51 cm lang, HO 34,5 cm

6 vekers kontroll:

4680 gram tung, 54,5 cm lang, HO 38 cm

3 mnds kontroll:

6220 gram tung, 60,5 cm lang, HO 40 cm

5 mnds kontroll:

8210 gram tung, 64,5 cm lang, HO 42,6 cm

6 mnds kontroll:

8660 gram tung, 67,5 cm lang, HO 43,2 cm

7/8mnds kontroll:

9510 gram tung, 68,5 cm, HO 44,1 cm

10 mnds kontroll:

10320 gram tung, 74 cm, HO 45,2 cm

1-års kontroll:

10200 gram tung, 76 cm, HO 46 cm

Mari si utvikling etterkvart som tida går

Smil:
Du smilte ditt første skikkelig smil 25-sept 09 sjarmerte mamma'n i senk

Latter:
Du lo første gongen 17-okt 09, da me var på besøk hos besten & besto, låg i mamma sitt fang

Prating:
Dei velkjente "åhrrrø"-lydane kom når du var mellom 4-6 veker, nydeligaste lydane

Mamma:
Du sa mamma for første gong 03-april 10, satt oppe i sofan til mormor & morfar, mens mamma ga deg litt kvelds

Pappa:
25-april 10 sjarmerte du pappen i senk med seia pappa

Klappet hender:
28-april 10 begynte du å klappe i hendene, spesielt når du blei ivrig eller glad

Rullet rundt:
Rett etter at du var 6 mnd begynte du å rulle rundt konstant, 07-mars 10, flinke jenta vår

Satt aleine:
Når du var 8 mnd satt du så fint på golvet aleine, men kunne plutselig "skli" til den ene siden. 27-mai 10 satt du deg opp sjølv frå mageleie

Krabba på magen:
Du begynte med krabbing rundt 7 mnd, men kom deg bare bakover, til stor frustrasjon til tider

Krabba på knærne:
Rett før 9 mnds dagen krabba du som "normalt", 30-mai 10, kan tru mamma & pappa var stolte då

Opp å stå:
17-juni 10 reiste du deg langs bordet, til mamma & pappas store forbauselse! Flinke-flinke jenta vår

Tenner på gong...

Tennene begynte å plage deg i februar-mars skifte, og resulterte i lite søvn om nettene..
Og tida rett før dei første kom ut, så var det endel skittbleier!

Første tann kom 04-april 10, ene framtanna oppe
Andre tann kom 11-april 10, andre framtanna opp

Tredje & fjerde tann kom samtidig 09-mai 10, fremtenna nede
Femte tann kom 09-juni 10, hjørnetann oppe
Sjette tann kom 12-juni 10, hjørnetann oppe

No ser det ut som det kanskje er 2 tenner til på gong, nede..
Men frøkna er lite villig til å vise fram munnen sin, hehe, så er ikkje så lett å følge med alltid!

Så koslig bildetråden din er[:)][:)][:)]

Gleder meg til å sjå meir bilder av den nydeliga tutto di[:D]

Serene:

Tusen takk [:D][:D] gler meg til å lese om fødselen din og få "hilse" på lillegutt gjennom bilder[:)][:)]
[hr]vestlandsjento:

Tusen takk du, skal sjå om eg ikkje får oppdatert litt meir etterkvart med bilder i frå mnd som har gått[:D]
[hr]*dreamer*:

Tusen takk vennen!! Krysser fingre for at etter innsetting i morgen og om en 14-15 dagers tid, er det DIN tur til å begynne på en slik tråd her inne!!![:)][:)][:)]

ååååååh så nydelig[:D][:D][:D] virkelig fin jenta du har fått..<3<3

snuppis! :

Takk snuppa[:)][:)] det går veldig fint mellom Mari og dyra[:D] Mari syns Kira er hysterisk morsom[:D][:D][:D] ler sånn av ho atte!! Skal sjå om eg kan få lagt ut eit lydklipp ein gang[;)][;)]
[hr]
siwro:

Tusen takk[:)][:)] håper du snart får oppleve det samme[:)][:)]
[hr]
Nesing
:

Ja, like a fairytale come true![:)][:)] det har vært tøffe tak fra starten av med brystbetennelse x2 såre brystvorter og feberkropp.. Men alt er "glemt" nå.. Rart med det.. Og ammingen går som en drøm.. Og no er grøt introdusert til kvelds, noke snuppa liker godt![:D] og ulike fruktmoser i løpet av dagen, nam-nam[:)]

så vakker hun er ja, blitt stor jente ja :) veier mere enn angelica så godt hun har bra appetitt da :)
håper alt er bra med dere og koser dere masse, ja tenk at det er 5 mnd siden alt, tiden går så fort

Der har det kommet tråd fra deg også.
Mari er sååå vakker snuppa. Nydelig familie dere.

Kommer til å titte innom her rett som det er.
Håper alt er bra med dere?

Hegemw:

Tusen takk! Good appetitt ja, begynt med grøt no, så er spent på 6 mnds kontrollen[8D][8D]
Kordan går det med deg og tvillingene??[:D][:D]
[hr]
*Bobbo*:

Alt bra her vettu! Alt bra med deg og dere?[:D] Supert at mannen din likte seg i nye jobben forresten! Har heelt glemt å svare deg etter du svarte tilbake!![;)][;)]

ORIGINAL: [miss]

*Bobbo*:

Alt bra her vettu! Alt bra med deg og dere?[:D] Supert at mannen din likte seg i nye jobben forresten! Har heelt glemt å svare deg etter du svarte tilbake!![;)][;)]

Alt er bare bra med oss vettu. [:)][:)][:)] Ja, han stortrives og ingenting er bedre enn det.
Godt å høre at alt er bra med dere også. [:)]

ja grøt blir nok populært :)

jo går bra med oss, de vokser. jessica har tatt sine første steg, så nå håper jeg det ikke er mange dagene føre hun går helt. og angelica er så ivirig å skal stå hele tiden, så hun nærmer seg hun og. nye ord kommer også, er så deilig den tiden her,bare å glede seg.

Back
Topp