[miss] sin bildetråd

Mari er så utrolig nydelig! Fantastisk koselig bildetråd du har laga, gleder meg til å følge med på utviklingen hennes framover[:D]

Så koslig bildetråd. Hun er jo bare helt fantastisk skjønn Fikk helt tårer i øyene da jeg leste fødehistorien din.....

For en utrolig hærlig side dette var. Jeg husker historien din veldig godt. Husker du skulle i dår og du hadde tatt test som var svak og du var redd for at mensen skulle komme da.....
Det har vært så koselig og følge dere på veien fra start til nå og videre utover håper jeg [:D] Kose dere kjempe masse framover, og det er vel tid for søsken etterhvert også, hehe [;)]

Har oppdatert litt med bilder[:)]

...

hegemw:

Så gøy! Ja, plutselig springer de vel rundt alle veier Hege[:D][:D] rart kor tiden flyyyr!![:D][:D]
Men er kjekt og! Mari var jo 6 mnd i helga som var.. Rart! Men mykje kjekt som foregår for tida, som i dag f.eks fekk ho prøve litt middag for første gong! Kjekt![:D] men ho kom med nokre løgne grimasar då, hehe, men svelgte unna, er matglad denne jenta her!

[hr]tullemor:

Tuuusen takk frøken! Er innom i tråden din sånn av og til å prøver å legge igjen et lite spor! Gler meg til å få "helse" på dine små i form av en sånn tråd[;)][:D] Minsker minsker minsker på tida!!! Gratulerer med strrraks 31 veker!![:D][:D]

[hr]hero:

Tusen takk hero! Gler meg til å følge deg på gravidferden, og etterkvart få sjå slike bilder fra deg og lese din fødselshistorie med tida!![:D][:D] Lykke til, har mykje å glede deg til, både i sv.skapet og når h*n er kommet ut[:)][:)]
[hr]fano:

Tuusen takk vennen! Ja, syns det er skremmende kor fort tida går altså.. Tar meg i å tenke og føle at det er ikkje så lenge siden den første testen, den første ultralyden.. Livet i magen.. Rart kor fort det går.. Og no med Mari i hus, ene mnd etter den andre.. *vips* borte.. Men kjekt! Det er det absolutt[:)]

Unner deg sånn en liten en vennen, håper i det lengste for dere med eggene i magen!![;)][:D][:D]

Så fin bildetråd du har - måtte bare lese alt! [:)]

Dere ser ut som en kjempefin familie[:)]

For et nydelig bilde av lille tutta deres i signaturen!

Ille herlig jente dere har. Hun er jo bare til å susse seg ihjel på[:D]

ja nå har hun jammen blitt stor jente ser jeg :) skjer mye nå, flink som har reist seg opp, begynner snart å gå rundt bordet da tenker jeg.

ønsker seg en riktig god sommer!!!!

*SMELT*

Herregud så nydelig hun er...Hun er jo bare så perfekt så man kan få det<3<3
Kjempe heldig er dere, hun er blitt så stor og[:D] er så gøy når dem begynner å vokse å utvikle seg[:D]

Tusen takk Kanutten[:D] alt bra med deg i sv.skapet? Plutselig er du ved målstreken, og LV blir storebror, og dere har ny baby i hus! Spennende!![:D]

Ja, tiden går fryktelig fort Hege, snart tripper hun vel rundt alle veier, gleder meg! Sjøl om det heilt sikkert blir enda mer jobb[8D][8D] Men kjekt med alle framskritt og utviklingen! Alt bra med jentene dine da?? Tenk de er snart 1,5 år gamle[:D] Går de i bhg, liker de seg? Mari skal begynne 9.august! Er kjempespent![:)] Men er berre 80 eller 60% i første omgang då..[:)]

Tuuuuusen takk Siwro!! Gler meg jammen til det er din tur å begynne en slik tråd som ender opp med masse skrytebilder av lillegull!! Håper det skjer fortere enn svint![:D]

Takk for det[:D] hihi ja kommer vel til å bombandere med bilder..gleder meg[:D]
ORIGINAL: [miss]

Tusen takk Kanutten[:D] alt bra med deg i sv.skapet? Plutselig er du ved målstreken, og LV blir storebror, og dere har ny baby i hus! Spennende!![:D]

Ja, tiden går fryktelig fort Hege, snart tripper hun vel rundt alle veier, gleder meg! Sjøl om det heilt sikkert blir enda mer jobb[8D][8D] Men kjekt med alle framskritt og utviklingen! Alt bra med jentene dine da?? Tenk de er snart 1,5 år gamle[:D] Går de i bhg, liker de seg? Mari skal begynne 9.august! Er kjempespent![:)] Men er berre 80 eller 60% i første omgang då..[:)]

Tuuuuusen takk Siwro!! Gler meg jammen til det er din tur å begynne en slik tråd som ender opp med masse skrytebilder av lillegull!! Håper det skjer fortere enn svint![:D]

ORIGINAL: siwro

Takk for det[:D] hihi ja kommer vel til å bombandere med bilder..gleder meg[:D]
ORIGINAL: [miss]

Ja, men vettuka, det gjer iiiiiiiiiiiiiingenting!! GLER meg eg til å sjå framgangen din snuppa!!!!![:D][:D]

*klem*

*dreamer*
Tuuuuuusen takk vennen[:D][:D] gler meg til å sjå prinsessa di eg, kjem til å bli babysjuk då tenker eg[:D][:D]

Snuppis!
Nååh, takk, syns fleire og fleire seie ho er så lik M, så glad når eg får høyra ho er lik meg[;)][:D]
Ja, blir vekke 1 mnd då...kjedelig, men sånn er det!

ORIGINAL: *dreamer*

Hei snuppa! Hvordan går det med deg og nydelige Mari?[:D]

Hei vennen!
Så koselig å høre fra deg!![:D] Alt bra med deg og den voksende magen?[;)] Må innom tråden din etterpå å myyyse litt[;)][:D][:D]

Med meg og Mari går det bra vettu! Frøkna begynte i bhg 9.august, og har det så fint så[:D]
6.sept blir det litt jobbing på meg også, 3 dager i veka, man, tirs og ons, og skule torsdagen!
Og fri sammen med Mari på fredagen! Kommer til å bli travelt ja[;)] Hehehe[:D]

Ellers var me på 1-årskontroll på tirsdag som var, med vaksiner og det hele, PYTON![&:] og ho reagerte på vaksina med litt feber og sutring, på tirsdagskvelden og onsdagsformiddag! Men ellers var kontrollen fin, jenta mi er blitt 76cm lang og 10200 gram tung[:D] vekser til!!

Håper du har det bra! Tenk at det "bare" er 9 veker igjen til termin!! Fantastisk tanke![:D]
Snart er det faktisk DERES tur til å møte veslesnuppen[:D][:D]

*klem*

Back
Topp