Har oppdatert litt med bilder[:)]
...
hegemw:
Så gøy! Ja, plutselig springer de vel rundt alle veier Hege[:D][:D] rart kor tiden flyyyr!![:D][:D]
Men er kjekt og! Mari var jo 6 mnd i helga som var.. Rart! Men mykje kjekt som foregår for tida, som i dag f.eks fekk ho prøve litt middag for første gong! Kjekt![:D] men ho kom med nokre løgne grimasar då, hehe, men svelgte unna, er matglad denne jenta her!
[hr]tullemor:
Tuuusen takk frøken! Er innom i tråden din sånn av og til å prøver å legge igjen et lite spor! Gler meg til å få "helse" på dine små i form av en sånn tråd[;)][:D] Minsker minsker minsker på tida!!! Gratulerer med strrraks 31 veker!![:D][:D]
[hr]hero:
Tusen takk hero! Gler meg til å følge deg på gravidferden, og etterkvart få sjå slike bilder fra deg og lese din fødselshistorie med tida!![:D][:D] Lykke til, har mykje å glede deg til, både i sv.skapet og når h*n er kommet ut[:)][:)]
[hr]fano:
Tuusen takk vennen! Ja, syns det er skremmende kor fort tida går altså.. Tar meg i å tenke og føle at det er ikkje så lenge siden den første testen, den første ultralyden.. Livet i magen.. Rart kor fort det går.. Og no med Mari i hus, ene mnd etter den andre.. *vips* borte.. Men kjekt! Det er det absolutt[:)]
Unner deg sånn en liten en vennen, håper i det lengste for dere med eggene i magen!![;)][:D][:D]