85,5%
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
69,7% om 53 min 
De blir høyere etterhvertDere har så fine høye tall69,7% om 53 min
![]()
Dere har så fine høye tall69,7% om 53 min
![]()
Jaa, og husk at det aldri er noen som har 100%De blir høyere etterhvert![]()

Ja det er jo det.. Føler dagene bare snegler seg avgårdeJaa, og husk at det aldri er noen som har 100%
Det ble litt dystert.. Det er større sannsynlighet for at det går bra enn at det ikke gjør det!!![]()
ogå blir jeg livredd hver gang det murrer og jeg har småkramper i magen..Enig, det går fryktelig tregt! Jeg har også mye murringer, kanskje mest stikking nå. Har hatt det siden eggløsning, så går rundt og tenker at det er et godt tegnJa det er jo det.. Føler dagene bare snegler seg avgårdeogå blir jeg livredd hver gang det murrer og jeg har småkramper i magen..

Ja det er vel sånn det skal være. Kroppene våre jobber masse nå for de små skattene våreEnig, det går fryktelig tregt! Jeg har også mye murringer, kanskje mest stikking nå. Har hatt det siden eggløsning, så går rundt og tenker at det er et godt tegn![]()

Kanskje den har slått ut på at du har skrevet 0 på miscarriagesJeg tok skjermbilde av det som dukket opp for 5 dager siden, og ser nå at prosentene er litt ulike! Selv om dataen jeg skrev inn er helt lik. Ikke at det har noe å si, bare litt merkelig![]()
men teit om den viser ulik prosentutregning.Ja, der har vi det. Men rart at blankt felt gjør at jeg får høyere sannsynlighet enn når jeg skriver «0»Kanskje den har slått ut på at du har skrevet 0 på miscarriagesmen teit om den viser ulik prosentutregning.

Ah! Ja, vi får satse på alle i gruppa holder seg herJa, der har vi det. Men rart at blankt felt gjør at jeg får høyere sannsynlighet enn når jeg skriver «0»
Jeg har skrevet 0 alle gangene, og den veksler mellom å forsvinne og ikke.
Altså en ikke helt vanntett metode, men fin påminnelse om at det er stor sannsynlighet for at det går bra!
JaaaAh! Ja, vi får satse på alle i gruppa holder seg her![]()

Jeg fikk bedre tall da jeg la inn 1 abort.. skjønte ikke helt det..Jeg tok skjermbilde av det som dukket opp for 5 dager siden, og ser nå at prosentene er litt ulike! Selv om dataen jeg skrev inn er helt lik. Ikke at det har noe å si, bare litt merkelig![]()