Miscarriage probability chart

Jaa, og husk at det aldri er noen som har 100% :Heartred

Det ble litt dystert.. Det er større sannsynlighet for at det går bra enn at det ikke gjør det!! :joyful:
Ja det er jo det.. Føler dagene bare snegler seg avgårde :arghh: ogå blir jeg livredd hver gang det murrer og jeg har småkramper i magen..

75,8 %

Jeg tok skjermbilde av det som dukket opp for 5 dager siden, og ser nå at prosentene er litt ulike! Selv om dataen jeg skrev inn er helt lik. Ikke at det har noe å si, bare litt merkelig :confused013

Vedlegg

• IMG_2453.jpeg
    IMG_2453.jpeg
    332,8 KB · Visninger: 24
  • IMG_2332.jpeg
    IMG_2332.jpeg
    340 KB · Visninger: 24
Jeg tok skjermbilde av det som dukket opp for 5 dager siden, og ser nå at prosentene er litt ulike! Selv om dataen jeg skrev inn er helt lik. Ikke at det har noe å si, bare litt merkelig :confused013
Kanskje den har slått ut på at du har skrevet 0 på miscarriages :sour: men teit om den viser ulik prosentutregning.

Kanskje den har slått ut på at du har skrevet 0 på miscarriages :sour: men teit om den viser ulik prosentutregning.
Ja, der har vi det. Men rart at blankt felt gjør at jeg får høyere sannsynlighet enn når jeg skriver «0» :hilarious:

Jeg har skrevet 0 alle gangene, og den veksler mellom å forsvinne og ikke.

Altså en ikke helt vanntett metode, men fin påminnelse om at det er stor sannsynlighet for at det går bra!

Ja, der har vi det. Men rart at blankt felt gjør at jeg får høyere sannsynlighet enn når jeg skriver «0» :hilarious:

Jeg har skrevet 0 alle gangene, og den veksler mellom å forsvinne og ikke.

Altså en ikke helt vanntett metode, men fin påminnelse om at det er stor sannsynlighet for at det går bra!
Ah! Ja, vi får satse på alle i gruppa holder seg her ♥️

76,7 %

Back
Topp