Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er glidelås på begge sider.Så mye fint! Den sommerposevarianten så lur ut! Er det glidelås på sidene? En sånn kunne jeg tenkt meg! Virker så skummelt å sy glidelås, men det er kanskje ikke så vanskelig?
Helt enig. Vesla lå hele vinteren i body og strømpebukse ute. Å votter lue og hals ofc. Hun var aldri kald. De i Bhg var super fornøyd. Hu ene som jobbet der lånte den med seg hjem en helg også får å bruke den som mal til en egenSå flink du erhar sydd en liknende pose selv (ullfilt posen) men som en vår/sommervariant med tynn dyne i. De elsker den i barnehagen. Veldig mye enklere å regulere varmen etter været med den enn poser som voksi urban f eks..
![]()
Ja det er det jeg liker best med det. Jeg får det som jeg vilSå flink du er!Så morsomt å kunne lage det man trenger! Da blir det jo akkurat sånn som man vi ha det!
Tusen takkSå flink du er![]()
Hehe har du prøvd?Bra jobba! Skulle ønske jeg også hadde noe å gjøre bak en symaskin![]()
den sommerposen er veldig enkel. Den er like lang som en vanlig dyne er bred. Kan sikkert lage en oppskrift på det en dag.Så mye fint du har laget!! En sånn sommerpose lurer jeg på om jeg skal prøve meg på... var den vanskelig å lage?
Det hadde vært kjempe fintden sommerposen er veldig enkel. Den er like lang som en vanlig dyne er bred. Kan sikkert lage en oppskrift på det en dag.![]()
Skal prøve å få gjort det i helgenDet hadde vært kjempe fint![]()
Det blir som meg med strikketøyetJa det er det jeg liker best med det. Jeg får det som jeg vilå jeg kobler helt av når jeg sitter med symaskinen min.
![]()
Vurderer detTar du bestilling på noe av dette da ?