Mirakeldrikk

Guttemamma92

Forelsket i forumet
Junibarna 2015
noen fra tidligere svangerskap som har prøvd "mirakeldrikken"? For å prøve å "sette" igang fødsel?
Ja, jeg vet fødselen skal starte av seg selv osv, men jeg bare lurer- og har ikke tenkt å sette igang noe selv.. Enda hvertfall ;-)

Bland 1,5 liter vann, saften av 2 sitroner, 2–4 spiseskjeer honning eller lønnesirup, 2 spiseskjeer ferskrevet ingefær og 2 teskjeer cayennepepper. Drikk halvparten. Hvis ingenting har skjedd etter et døgn skal du drikke resten. Jordmorens kommentar: Dette har jeg ingen erfaring med.

Noen som har prøvd?

Aldri hørt om før, har ikke tro på sånt, men det skader jo ikke å prøve heller om man blir desperat nok :p

For å si det sånn, bortsett fra heftig halsbrann og evt. diare, så vil ikke det føre til fødsel uten at man allerede er moden og klar. Det blir litt som å ta klyster før fødsel for å få ting til å sette skikkelig i gang. Men det fungerer jo kun om man faktisk er moden og har begynt å åpne seg.

Hørtes sterkt ut med så mye kayennepepper! Tror ikke jeg kommer til å prøve på dette med mindre jeg er veldig på overtid!

For å si det sånn, bortsett fra heftig halsbrann og evt. diare, så vil ikke det føre til fødsel uten at man allerede er moden og klar. Det blir litt som å ta klyster før fødsel for å få ting til å sette skikkelig i gang. Men det fungerer jo kun om man faktisk er moden og har begynt å åpne seg.
Første jeg og tenkte var halsbrann! :p ja, man må vel være moden for at noe i det hele tatt skal fungere :)

Jeg spiste pannekaker da jeg satte skikkelig i gang med frøkna her... DYNKA i lønnesirup!!
;-)

Back
Topp